Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey kennen jullie de rc bandit die kleine auto.als ik erin wil stappen maakt hij eerst die deur open en daarna hoor je een geluid,dan loopt die spel vast als ik naar die windows teken druk staat daar unhandled exception.

wie kan me helpen??

Geplaatst:

De RC bandit hoor je helemaal niet tegen te komen op straat. Je bestuurt hem vanuit een Toyz Van, die op enkele plekken te vinden is in GTA III. Wanneer je de tag 'ignore' veranderd hebt in de DATA bestanden (zoals ik wel 's geprobeerd heb), rijden ze wel rond over straat, maar loopt het spel inderdaad vast zodra je er zelf mee probeert te rijden. Hier is verder niets tegen te doen.

Geplaatst:

Je kan je er wel in als je een auto vervangt zonder deur: (heb ff niet de wielen verkleint) Alleen hij kan niet vooruit als je gas geeft :(

post-5-1106762982.jpg

Geplaatst:

Hahaha, maar hoort dit niet thuis in het Vice City of Modding forum, die screens zijn alleen maar uit Vice City. Lache, als je ignore voor alles verander, ga ik denk ik doen, vliegen er dan ook van die hele kleine vliegtuigjes rond? En helikoptertjes? Lijkt me wel leuk, als je de Spand Express, Romero's Hearse, Zwarte Voodoo en heel erg wendbare Angel veel meer op straat ziet. Kan je dan ook regelen dat er Cubanen in een Voodoo rijden en anderstom?

Geplaatst:

Ik had geen zin om heel GTA III voor één screen te herinstalleren. Nogmaals, dit werkt in GTA Vice City en GTA III vrijwel hetzelfde, vandaar dat ik deze screen gepost heb. Bij de meeste voertuigen kun je gewoon instellen of ze rondrijden of niet. Alleen voertuigen die een speciale functie hebben moeten op ignore blijven staan, zoals bijvoorbeeld de Police, Tank, RC Bandit, etc. Maar de Borgnine (in GTA III) kan bijvoorbeeld weer wel, en zelfs de Dodo kan je door de straten van Liberty City laten rijden. Auto's omwisselen kan ook, maar dit is niet zonder risico. Bovendien heb je soms dat er een paar eigenschappen niet omgewisseld worden, zoals het geluid, of effecten (zoals de vlammen van de Cuban HermesC).

Ook in GTA Vice City kun je de Romero Hearse, Spand Express, etc laten rijden. De Skimmer moet je instellen als boot en de Pizza Boy logischerwijs als bike. De Sea Sparrow gaat helaas niet, en de RC-voertuigen ook niet.

Ik zal 's kijken of het echt niet mogelijk is om de RC Bandit met iets om te wisselen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...