Jump to content

persheli

Recommended Posts

Geplaatst:
Kan ik de helikopter van de San Andreas pers ergens krijgen?

Nee, Deze komt alleen als je een 3 sterren wanted level hebt zal hij, samen met de politie helicopter, je volgen. Je kan hem wel spawnen met een trainer of carspawner. >>hier<< is een carspawner. Een andere mogelijkheid is de helicopter te stelen zoals op het filmpje hieronder.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=GBRuR7Imh18

Geplaatst: (bewerkt)
Kan ik de helikopter van de San Andreas pers ergens krijgen?

Nee, Deze komt alleen als je een 3 sterren wanted level hebt zal hij, samen met de politie helicopter, je volgen. Je kan hem wel spawnen met een trainer of carspawner. >>hier<< is een carspawner. Een andere mogelijkheid is de helicopter te stelen zoals op het filmpje hieronder.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=GBRuR7Imh18

Als de helicopter zo dicht naast je komt moet je wel hele erge mazzel hebben! Dat gebeurt echt bijna nooit!

Bewerkt: door GTAinfo
Geplaatst:

Het is makkelijk om hem te krijgen hoor. :) Bij de Airraces zul je een race krijgen waarin je in een 'Newschopper' vliegt. Vlieg deze naar de start van de Airraces op het LV vliegveld. Hier stap je uit en laat je de tijd aftikken, zodat de missie faalt. Daarna stop je met de Airraces en de helikopter zal naast je staan.

Geplaatst:
Het is makkelijk om hem te krijgen hoor. :) Bij de Airraces zul je een race krijgen waarin je in een 'Newschopper' vliegt. Vlieg deze naar de start van de Airraces op het LV vliegveld. Hier stap je uit en laat je de tijd aftikken, zodat de missie faalt. Daarna stop je met de Airraces en de helikopter zal naast je staan.

is er ergens nog een soort hangar waar ik hem in kan zetten?

Geplaatst:

is er ergens nog een soort hangar waar ik hem in kan zetten?

Op Verdant Meadows Aircraft Graveyard is een grote hangar te vinden, waar je je heli's en vliegtuigen in kunt plaatsen. Dit verlaten vliegveld kun je kopen in/na de missie Verdant Meadows voor $80.000 dollar. Eerder valt het niet te kopen.

Hoe krijg ik een helicopter goed in de hangar?

Bewerkt: door Bling
Topics samengevoegd. Zelfde onderwerp.
Zoals ik al middels een PB had verteld zijn er twee mogelijkheden:

Laag-bij-de-gronds tikjes tegen de pijl omhoog geven zodat de heli niet meteen voorover vliegt maar gewoon licht vooruit gaat; uit de heli stappen en tegen je heli aanrennen en dat blijven doen zodat hij langzaam maar zeker verplaatst wordt. Nogmaals succes ^_^

@ de Bas met de vijf poten s'en: Kan ook :Y

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Door heel langzaam gas te geven, en dan goed erin te vliegen ;) .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...