delete-101 Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 hallo, m'n internetkabel is in 2en omdat ze een nieuwe loods aan het bouwen zijn dus ik zoek tijdelijke vervanging, ik heb een zakelijk abonoment bij xs4all en ben niet van plan omdat op te heven. Dus ik zoek tijdelijke vervanging tot ongeveer half augustus voor m'n pc en laptop dat geen al te grote kosten met zich mee brengt. groeten wiebe Reageren
Caltson Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 hallo,m'n internetkabel is in 2en omdat ze een nieuwe loods aan het bouwen zijn dus ik zoek tijdelijke vervanging, ik heb een zakelijk abonoment bij xs4all en ben niet van plan omdat op te heven. Dus ik zoek tijdelijke vervanging tot ongeveer half augustus voor m'n pc en laptop dat geen al te grote kosten met zich mee brengt. groeten wiebe Hey, ik denk dat je toch maar mischien eens duidelijker moet zijn. Ik probeer al dagen je bericht te ontcijferen, tevergeefs snap ik er nog echt niets van. Gelieve je antwoord wat duidelijker te posten Greetz Reageren
Vegeta Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 jah wat bedoel je met het is in 2en ik d8 eerst dat je het in stukjes had gehakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.