BoDyLoTioN Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Ik heb een aantal beloningskaarten vrij gespeelt (Alle 4 de hokjes licht gekleurd dus). En nu kijk ik bij 'Burgerwagen' en die heb ik ook alle 4 gekleurd maar ik kan nergens die auto vinden, kan iemand mij vertellen waar die (hoort) te staan? GreetZ Reageren
Gijsso Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld maar die staat volgens mij bij de plek waar je ook de gang wagens staan als je die vrij hebt gespeeld. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Ik heb een aantal beloningskaarten vrij gespeelt (Alle 4 de hokjes licht gekleurd dus).En nu kijk ik bij 'Burgerwagen' en die heb ik ook alle 4 gekleurd maar ik kan nergens die auto vinden, kan iemand mij vertellen waar die (hoort) te staan? GreetZ Die kun je niet kopen.. Ze staan volgensmij onder Special als je een race start vanuit het main menu. Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Die kun je niet kopen.. Wie zegt dat ik het over kopen had? Maar bedankt Zal morgen even kijken. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Bij Quick Race (Snelle Race) kan je kiezen uit burgerwagens, exclusieve auto's enzovoort. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.