Venzio Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Is deze game nog verkrijgbaar hij ligt niet in de winkels ik heb in diverse winkels gekeken maar helaas kwam de game niet in mijn handen. Zou ik de titel nog kunnen reseveren mischien weet iemand dit. En via marktplaats vertrouw ik niet helemaal want als strax mijn game het niet doet dan zit ik daar. Vriendelijke Groet, Venzio. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Ik heb dat spel. Dat spel is wel behoorlijk oud. Dus de kans is klein. Je kunt kopen via ebay. Reageren
philip14 Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Ik heb dat spel ook en ik kan het je niet echt aanraden Reageren
Venzio Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 ik heb hem bij mijn vriend gespeelt en ik vond hem leuk dus... ik moet hem hebben en even dit: Je kunt kopen via ebay. is marktplaats niet hetzelfde als ebay? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Dat spel is wel leuk,hoor. Geen idee dat marktplaats hetzelfde als ebay. Reageren
Venzio Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Ik weet het, het topic is erg oud, maar ik wil hem nu gaan kopen, alleen is het een leuk spel? Want ik wil hem niet voor piet snot kopen. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Het is wel leuk spel,hoor. Bij begin kies je 1 van 4 groepen waaronder Griffoendor,... en als je bent schoolkampioen dan heb je ticket voor wereldkampioenschap zwerkbal. Je kunt kiezen uit verschillende landen. De omgeving is wel leuk vb bij VS zie je overal pompoenen die zweven, bij Scandavië zie je overal ijsbergen en poollicht. Je kunt veel kaarten vrijgespeeld en beloning. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Ga je zo'n klassiek spel kopen? Reageren
Venzio Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Misschien wel. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Ik heb hem ook, en er is vrij weinig aan. Ten eerste is het heel makkelijk, je wint al erg snel. Ten tweede is het niet echt je eigen inzicht, zoals bij een sport als voetbal. Het enige wat je hoeft te doen is vooruit passen, en de ander vangt hem weer wel. Reageren
Venzio Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Hebben jullie dan nog een leuke game voor de PS2? Het maakt niet uit wat voor spel eigenlijk. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 james bond everthing or nothing Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.