Jesperkaj Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) Rates and comments, plz. Edit: V2 Bewerkt: 25 februari 2008 door Blizzard Reageren
2fast{0} Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) Het plaatje ziet er opzich niet verkeerd uit, je render past mooi bij je achtergrond. Ook het lichteffect op de borst is mooi. Het lettertype is wat simpel maar het past wel, het enige nadeel van de signature is en het is ook een groot nadeel is dat de achtergrond erg leeg is, ik zie hier en daar wat streepjes maar dat is het dan ook wel, ook aan de linker kant vind ik dat de lichteffecten weer te veel zijn. Ik denk dat het toch een stuk beter had uit gezien met een wat drukkere achtergrond. De rand van V2 heeft het hem ook echt gedaan, gelijk een grote verandering. Ik vind hem wel mooi op het eerste gezicht maar als je erg goed kijkt vind je hem toch snel er leegjes, ik geef het een 7/10. Verder nog veel succes met photoshop, 2fast{0} Bewerkt: 25 februari 2008 door 2fast{0} Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Bedankt voor je rate, 2fast. Verder nog reacties en cijfers. Reageren
Arthis Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Ja hoor Ik vind het een erg mooie singature met een mooie render dioe je goed hebt ingeblend, leuk dat het blauw steeds terugkomt. Wat me wel opvalt is dat er rechtsonderin een lijn loopt een beetje in de vorm van een wolk. is dat je bedoeling geweest? mij stoort het een beetje. Over de rand, Ik zou niet kiezen voor een witte rand, eerder voor een donkerblauwe of een zwarte, geeft toch meteen een heel ander effect Ik vind het een mooie sig en geef je een 7,7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.