Jump to content

Hoe spreek is bellic uit?


Fbi-Crew

Recommended Posts

Iedereen ken hier wel mooi Bellitsj, Bellietsj en al die andere vormen roepen maar in GTA IV en door de developers/media wordt het gewoon uitgesproken bellik.. Je kunt nog steeds beweren dat het Bellitsj maar feit dat alleen in de trailer al over bellik gesproken wordt lijkt mij genoeg..

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen ken hier wel mooi Bellitsj, Bellietsj en al die andere vormen roepen maar in GTA IV en door de developers/media wordt het gewoon uitgesproken bellik.. Je kunt nog steeds beweren dat het Bellitsj maar feit dat alleen in de trailer al over bellik gesproken wordt lijkt mij genoeg..

Ja jammer dat het al in previews is gezegd hoe je het echt uitspreekt. In het Engels in ieder geval noemde ze het Bellitch, zo is dat bijvoorbeeld ook te vinden op de Engelse versie van wikigta, en ook de Nederlandse wikigta (Bellitsj)

Link to comment
Delen op andere websites

Niko Bellic :dans:

Doet me denken aan Brad Bellick van Prison Break:P

ja daar dacht ik nou ook aan:p

bellitsj klinkt toch niet lekker

Klinkt jou misschien niet lekker, maar zo spreek je het wel degelijk uit. De oudere generatie onder ons weet precies hoe je zulke namen uitspreekt. Jongere mensen die dit nog nooit gehoord hebben vinden het raar klinken, en dan krijg je gelijk dit soort kollosale onnozele discussies.

Belic spreek je uit als Belitsj, hoe raar het 'in jullie oren' ook klinkt.

deze jongen doet echt alsof bij die oudere generatie hoort ,hoe raar het ook in jullie oren klinkt hahahahaha,

Link to comment
Delen op andere websites

Maar in de PU staat onder een plaatje als bijschrift "Voor elke klus Bellic Niko".. dus ik spreek het uit als Bel-Ik anders klopt de grap niet meer.

Ja, daar waren we ook al achter. Officieel wordt de naam 'Bellic' met tsj op het eind uitgesproken. Rockstar heeft waarschijnlijk een typisch Amerikaans schoonheidsfoutje in de uitspraak gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...