Jump to content

Hoe kan ik een Video-Kaart plaatsen in mijn PC?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Hoe plaats ik een Video-Kaart in mijn PC?

Want ik wil graag een nieuwe. :rolleyes:

Kan iemand plaatjes uploaden hoe het moet?

Alvast bedankt! :)

Geplaatst:
Hallo allemaal,

Hoe plaats ik een Video-Kaart in mijn PC?

Want ik wil graag een nieuwe. :rolleyes:

Kan iemand plaatjes uploaden hoe het moet?

Alvast bedankt! :)

ouwe eruit nieuwe erin, software instaleren en klaar is kees, ik weet dat ik het een beetje snel uitleg, maar er is gewoon niets meer. als je vragen hebt, kun je altijd nog vragen dus suc6

Geplaatst:

--Geen dubbelpost graag, daar hebben we een EDIT knopje ervoor! ;) --

Oké, bedankt maar hoeveel kost zo'n video-kaart? :unsure:

Ik wil alleen een nieuwe omdat mijn PC raar doet met kleuren en Graphic's enzo.

Maar bedankt ik ga eens even in de winkel kijken. :rolleyes:

Geplaatst:

voor weinig geld kan je het beste een ati radeon 9800 pro kopen dat zijn goede kaarten en nie eens zo duur (120 en minder)

voor dat je een kaart gaat kopen moet je ff kijken of je kaart nie geintegreert zit anders kan je volgens mij geen andere erin zetten

als dat niet is dan moet je je kast openmaken en dan bij je agp slot een klein wit clipje losmaken die rechts zit (is best moeilijk te doen) en dan haal je hem eruit en ze je je nieuwe videokaart er in dezelfde slot in en doe je je clipje weer vast

voor je en nieuwe videokaart erin zet moet je wel eerst de driver van de oude videokaart van je pc afgooien anders kunnen er conflicten onstaan tussen je oude en je nieuwe driver

je kan het beste je oude driver eruit gooien via configuratiescherm - software

hij moet dan als het goed is in die lijst staan en als ie er niet is staat dan moet je ff zoeken waar ie wel staat en dan eraf gooien

hoop voor je dat het lukt

Geplaatst:
Ik wil alleen een nieuwe omdat mijn PC raar doet met kleuren en Graphic's enzo.

Als dat je enige reden is waarom je een nieuwe wilt zou ik eerst eens goed kijken wat de oorzaak daarvan is.. Want zo'n kaart is wel heel duur he die koop je niet zomaar ;)

Succes hé :)

Geplaatst:

ja dat wou ik ook net zeggen....je kan beter eerst navragen aan deskundige wat het probleem is....want je koopt een kat in de zak....als je die nieuwe kaart hebt aangeschaft en de kleuren zijn nog steeds zo

Geplaatst:

had ik eerst ook hij starte niet meer goed op hij wou windows nie meer in

dus ik denk ja die is kapot, dus de volgende dag ging ik meteen een nieuwe pc halen (gelukkig had ik nog wa geld) en toen ging mijn zwager er een paar weken later na kijken toen zeg ie dat me videokaart los zat ofiets daardoor deed ie zo vreemd dus had ik voor niks een nieuwe pc gekocht maar eigenlijk ook niet want dat was een oude pc dus eigenlijk was het ook weer slim van me :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...