Jump to content

gta the movie


Mynameisjeff

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dwayne Forge

    4

  • studio dewolf

    3

  • nationalist

    3

  • philip14

    3

Omdat de graphics van GTAIV er echt goed uit zien is het niet echt nodig om een film te maken als de game er bijna net zo goed eruit ziet. En in IV kun je doen wat je wilt maar in een film kun je niet kiezen wat je doet.

Ik zeg dus: Onnodig

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat de graphics van GTAIV er echt goed uit zien is het niet echt nodig om een film te maken als de game er bijna net zo goed eruit ziet. En in IV kun je doen wat je wilt maar in een film kun je niet kiezen wat je doet.

In een film heb je juist echte personen en een echte omgeving, in spel is het allemaal nep.

Volgens mij stel jij het verkeerde voor bij een gta film, het is juist alleen de verhaallijn, maar dan met wat meer actie en echte personen en echte stad.

Ik zelf hou ook van zelf te bepalen wat je wil doen en daarom kijk ik weinig films, maar speel ik veel spellen.

Waarschijnlijk komt het nooit, want hoe kan je nou gta film maken? verhaallijn van san andreas verfilmen?? want als je nieuwe verhaallijn neemt heeft het niks met gta te maken want dan kent niemand het uit gta.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze kunnen wel De filmpjes uit San Andreas pakken en dan achter elkaar zetten en dan nog wat extra er bij maken zodat het een heel verhaal word en dan te download zetten op de Gta site en zo ook met Vice city en gta 3.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...