Berrus Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Ik hoop op zich niet dat er een film van het spel komt. Op die manier word de magie van de trilogie verkl$$t ben ik bang. Ik heb liever dat ze de moeite wat het kost om de film te maken, in het spel steken. Het zou anders zijn als er een film kwam die losjes gebaseerd was op spel. Of een remake van de film van Ron Howard bijvoorbeeld. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Zelfs Coca-Cola heeft nu haar eigen film, dus waarom Grand Theft Auto niet? Zou wel apart zijn denk ik Reageren
studio dewolf Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Heeft coca cola eigen film? Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Heeft coca cola eigen film? Ja Happiness factory. En Cola heeft ook nog een eigen betaald voetball competitie. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 mez kunnen ze die voice over vn gta s hun in film late spelen want ze lijk er wel wel op tog ma wie weeet komt film lijk chil Reageren
DJRobin Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Zou wel leuk zijn maar ik denk niet dat dat gebeurd. Reageren
Mitta-GTA-killer Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Je hebt er al een KIJK MAAR (WAARSCHUWING: IS HEEL DOM) Reageren
philip14 Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Je hebt er al een KIJK MAAR (WAARSCHUWING: IS HEEL DOM) Oplichter Reageren
Mitta-GTA-killer Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Je hebt er al een KIJK MAAR (WAARSCHUWING: IS HEEL DOM) Oplichter Ik heb hem zelf niet gemaakt hoor, ik ben niet zo levenloos Reageren
philip14 Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Je hebt er al een KIJK MAAR (WAARSCHUWING: IS HEEL DOM) Oplichter Ik heb hem zelf niet gemaakt hoor, ik ben niet zo levenloos Ik had het ook niet over jou, ik had het over degene die dat filmpje heeft gemaakt Reageren
michaelfivez Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Je hebt er al een KIJK MAAR (WAARSCHUWING: IS HEEL DOM) Oplichter Ik heb hem zelf niet gemaakt hoor, ik ben niet zo levenloos Ik had het ook niet over jou, ik had het over degene die dat filmpje heeft gemaakt Deegen die dat filpmje heeft gemaakt kan echt niet rijden... Reageren
philip14 Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Je hebt er al een KIJK MAAR (WAARSCHUWING: IS HEEL DOM) Oplichter Ik heb hem zelf niet gemaakt hoor, ik ben niet zo levenloos Ik had het ook niet over jou, ik had het over degene die dat filmpje heeft gemaakt Deegen die dat filpmje heeft gemaakt kan echt niet rijden... En geen normale titel aan zijn filmpje geven Reageren
nationalist Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Je hebt er al een KIJK MAAR (WAARSCHUWING: IS HEEL DOM) Oplichter Ik heb hem zelf niet gemaakt hoor, ik ben niet zo levenloos Ik had het ook niet over jou, ik had het over degene die dat filmpje heeft gemaakt Deegen die dat filpmje heeft gemaakt kan echt niet rijden... En geen normale titel aan zijn filmpje geven Haha ja das waar waar mensen zich toch mee bezighouden Reageren
nationalist Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (bewerkt) nog een leuk filmpje: KLIK Bewerkt: 2 maart 2008 door nationalist Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.