Jump to content

[REL|SA] General Dilemma

Recommended Posts

Geplaatst:
Erg leuke missie. Maar weet iemand hoe je zonder cheats uit die legerbasis komt?

Uitvinden hoe je daar uit moet komen, is een van de doelen in de missie. Door het hier in dit topic te vertellen, zou voor anderen de pret bedorven worden.

• Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PatrickW

11

• Dutchy3010

10

• GTA-Sheep

7

• Ghost_Rider

5

Geplaatst:
Erg leuke missie. Maar weet iemand hoe je zonder cheats uit die legerbasis komt?

Uitvinden hoe je daar uit moet komen, is een van de doelen in de missie. Door het hier in dit topic te vertellen, zou voor anderen de pret bedorven worden.

Sorry, niet bij nagedracht.

Geplaatst:
Ik kan de missie maar steeds niet halen :7 en ik ga daar binnen maar ik krijg dan geen mes hoe kan dat?

Die moet je oppakken in de cargo-bay...

Geplaatst: (bewerkt)
Ik kan de missie maar steeds niet halen :7 en ik ga daar binnen maar ik krijg dan geen mes hoe kan dat?

Die moet je oppakken in de cargo-bay...

Oke Bedankt Maar hoe kan je hem halen zonder een cheat te gebruiken?

Bewerkt: door gta player10
Geplaatst:

zou voor anderen de pret bedorven worden.

Voor de pret niemand kom er bijna uit en als je geluk hebt dan heb je maar een kleine kans dus Je moet cheats gebruiken :?

Geplaatst:

Geloof me, je kunt de missie gewoon zonder cheats halen hoor, dat lukte mij zelfs ^_^ Ik geef toe, in Area69 wil ik nog wel eens wat onvoorzichtigs doen en verschrikkelijk doodgeschoten worden, maar bij het KACC kan het bijna niet verkeerd gaan. Erin is geen punt denk ik, bewakers afschieten en militaire uniform pakken. En eruit: tsja, je moet over het hek zien te komen maar het hek is te hoog. Dus moet je zorgen dat je wat hoger komt te staan......

Geplaatst:

dit lijkt een beetje uit een missie van de echte storyline waar je naar binnen moet en een jetpack stelen maar echt een vcette missie maar het lijkt niet zo heel veel maar dat je in area 69 moet komen is wel het zelfde

Geplaatst:
dit lijkt een beetje uit een missie van de echte storyline waar je naar binnen moet en een jetpack stelen maar echt een vcette missie maar het lijkt niet zo heel veel maar dat je in area 69 moet komen is wel het zelfde

Het deel in area 69 lijkt inderdaad een beetje op de missie "Black project", maar dat is voornamelijk dankzij de locatie. Doordat je geen vuurwapens kunt gebruiken en je niet mag worden gezien of gehoord, ontstaat een compleet andere game-play.

Wat dat betreft is dat deel van de missie eigenlijk veel beter te vergelijken met de missie "Madd Doggs Rhymes".

• 2 maanden later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

mmm misschien niet het juiste topic

maar wanneer komt die niuwe design your own mission??? want die missie is al bekent toch of niet?

wanneer gaan jullie daar mee beginnen?

Geplaatst:

Ze zijn vast en zeker al met de missie begonnen hem te scripten, maar heb in gedachten dat het zomervakantie is. Niet iedereen heeft zin 24/7 achter z'n PC te zitten en dan zo'n missie te scripten. Ik denk dat PW en Dutchy soms ook wel geen zin hebben. Heb maar even geduld, de missie zal er zo snel mogelijk zijn. ;)

Geplaatst:

Tsja.. Zomervakantie, hitte, op vakantie gaan, en nog veel meer dingen zorgen ervoor dat we nog nauwelijks gescript hebben. Ik vermoed dat we na de zomervakantie weer verder gaan. :bier:

• 3 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

allereerst m'n complimenten met deze leuke missie. Ik heb een 'klein' probleempje. Eenmaal in Area 69 gaat alles nog goed. Tot ik in Area 69 moet. Ik vind dat mes maar niet. Kan iemand een screen posten waar hij ligt?

Alvast bedankt. :)

Edit: Ik heb 'm eigenhandig kunnen vinden! Problem solved! :dans:

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...