PatrickW Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Erg leuke missie. Maar weet iemand hoe je zonder cheats uit die legerbasis komt? Uitvinden hoe je daar uit moet komen, is een van de doelen in de missie. Door het hier in dit topic te vertellen, zou voor anderen de pret bedorven worden. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Erg leuke missie. Maar weet iemand hoe je zonder cheats uit die legerbasis komt? Uitvinden hoe je daar uit moet komen, is een van de doelen in de missie. Door het hier in dit topic te vertellen, zou voor anderen de pret bedorven worden. Sorry, niet bij nagedracht. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ik kan de missie maar steeds niet halen en ik ga daar binnen maar ik krijg dan geen mes hoe kan dat? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ik kan de missie maar steeds niet halen en ik ga daar binnen maar ik krijg dan geen mes hoe kan dat? Die moet je oppakken in de cargo-bay... Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) Ik kan de missie maar steeds niet halen en ik ga daar binnen maar ik krijg dan geen mes hoe kan dat? Die moet je oppakken in de cargo-bay... Oke Bedankt Maar hoe kan je hem halen zonder een cheat te gebruiken? Bewerkt: 22 maart 2008 door gta player10 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Erg leuke missie. Maar weet iemand hoe je zonder cheats uit die legerbasis komt? Uitvinden hoe je daar uit moet komen, is een van de doelen in de missie. Door het hier in dit topic te vertellen, zou voor anderen de pret bedorven worden. zou voor anderen de pret bedorven worden. Voor de pret niemand kom er bijna uit en als je geluk hebt dan heb je maar een kleine kans dus Je moet cheats gebruiken Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Geloof me, je kunt de missie gewoon zonder cheats halen hoor, dat lukte mij zelfs Ik geef toe, in Area69 wil ik nog wel eens wat onvoorzichtigs doen en verschrikkelijk doodgeschoten worden, maar bij het KACC kan het bijna niet verkeerd gaan. Erin is geen punt denk ik, bewakers afschieten en militaire uniform pakken. En eruit: tsja, je moet over het hek zien te komen maar het hek is te hoog. Dus moet je zorgen dat je wat hoger komt te staan...... Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ik heb hem gehaald Zonder cheats Reageren
gtahoet Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 dit lijkt een beetje uit een missie van de echte storyline waar je naar binnen moet en een jetpack stelen maar echt een vcette missie maar het lijkt niet zo heel veel maar dat je in area 69 moet komen is wel het zelfde Reageren
PatrickW Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 dit lijkt een beetje uit een missie van de echte storyline waar je naar binnen moet en een jetpack stelen maar echt een vcette missie maar het lijkt niet zo heel veel maar dat je in area 69 moet komen is wel het zelfde Het deel in area 69 lijkt inderdaad een beetje op de missie "Black project", maar dat is voornamelijk dankzij de locatie. Doordat je geen vuurwapens kunt gebruiken en je niet mag worden gezien of gehoord, ontstaat een compleet andere game-play. Wat dat betreft is dat deel van de missie eigenlijk veel beter te vergelijken met de missie "Madd Doggs Rhymes". Reageren
ramos Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Dit is echt gewoon te mooi Ook de details zijn geweldig, zo is het nummerbord van e legerwagen wikigta Reageren
Dexist Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 mmm misschien niet het juiste topic maar wanneer komt die niuwe design your own mission??? want die missie is al bekent toch of niet? wanneer gaan jullie daar mee beginnen? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ze zijn vast en zeker al met de missie begonnen hem te scripten, maar heb in gedachten dat het zomervakantie is. Niet iedereen heeft zin 24/7 achter z'n PC te zitten en dan zo'n missie te scripten. Ik denk dat PW en Dutchy soms ook wel geen zin hebben. Heb maar even geduld, de missie zal er zo snel mogelijk zijn. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Tsja.. Zomervakantie, hitte, op vakantie gaan, en nog veel meer dingen zorgen ervoor dat we nog nauwelijks gescript hebben. Ik vermoed dat we na de zomervakantie weer verder gaan. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Hallo, allereerst m'n complimenten met deze leuke missie. Ik heb een 'klein' probleempje. Eenmaal in Area 69 gaat alles nog goed. Tot ik in Area 69 moet. Ik vind dat mes maar niet. Kan iemand een screen posten waar hij ligt? Alvast bedankt. Edit: Ik heb 'm eigenhandig kunnen vinden! Problem solved! Bewerkt: 25 november 2008 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.