Exoit Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Prachtig dit!! Ik ga dit ook leren van een vriend! Reageren
Timske Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Toen ik van die markers deed. Toen zag ik ze opeens niet meer toen ik ze neer wouw zetten. Alleen als ik me missie speelde zag ik het weer wel Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 maar bij het KACC kan het bijna niet verkeerd gaan. Erin is geen punt denk ik, bewakers afschieten en militaire uniform pakken. En eruit: tsja, je moet over het hek zien te komen maar het hek is te hoog. Dus moet je zorgen dat je wat hoger komt te staan...... Ik heb problemen om erin te raken. De poort gaat gewoon niet open, ook niet met die patriot die daar staat. Iemand enig idee? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 maar het je simpelweg vertellen is niet echt leuk denk ik...... je moet in ieder geval de basis binnenkomen én verlaten door over het hek te gaan. Remember the Unique Stunt Bonusses....... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Hihi, dat van die patriot was een grapje. Reageren
Dizzee Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 maar het je simpelweg vertellen is niet echt leuk denk ik...... je moet in ieder geval de basis binnenkomen én verlaten door over het hek te gaan. Remember the Unique Stunt Bonusses....... wooh het is te lang geleden om me het zo te herrineren, maar bedankt voor de tip. Reageren
ronaldinho112 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Lijkt me leuek missie maar heb probleem bij mij is ; MPACK4 kan ik niet kopieren Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Hoe bedoel je "kan je niet kopiëren"? Iets meer uitleg is wel gewenst, aangezien ik nog nooit gehoord heb van "ik kan het niet kopiëren". Reageren
ronaldinho112 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ey ey niet zo'n grote mond jij mjah ; kijk in de uit leg staat dat je een map moet maken dat heet ; MPACK ofzoo en dan moet je ; MPACK4 ofzoo erin plakken maar dat lukt me niet Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ey ey niet zo'n grote mond jij Denk je dat ik na zo'n reactie nog bereid ben je te helpen? Niet dus. Reageren
Jowx Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Ey ey niet zo'n grote mond jij Moge God uw bijstaan in deze moeilijke periode.. [EDIT] @ Dutchy3010: Pfff... Eerst een grote bek en dan rechts inhalen.. Denk je dat je Admin bent ofzo?! Bewerkt: 25 januari 2009 door Jowx Reageren
PatrickW Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ey ey niet zo'n grote mond jij Denk je dat ik na zo'n reactie nog bereid ben je te helpen? Niet dus. Je wist gewoon niet wat er in de readme stond , Misschien omdat je hem zelf geschreven hebt ? :P Reageren
ronaldinho112 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ooh sorry dutchy ik wist niet dat ik je zo zou kwetsen Kan nog iemand me helpen ? >>> Door PatrickW: Met zo'n instelling en grote mond ?.. : Nee <<< Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik heb zojuist nog een bug gevonden. Ik heb er geen screen van, maar je kunt het zelf snel nagaan. Tijdens het introfilmpje, bij het stuk dat de legercolonne de brug over komt, zie je CJ op de andere weghelft staan. Hoort die daar wel? Reageren
PatrickW Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Goed gezien , die staat daar inderdaad Maar dat had eigenlijk niet op moeten vallen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.