Jarno Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Geplaatst: 24 april 2004 Ik heb net MTA:VC gedownd en ik heb Vice City. Maar hoe moet het??? Reageren
Joriz Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Geplaatst: 24 april 2004 Zie deze topic: http://www.gtagames.nl/forum/index.php?showtopic=48 Reageren
Jarno Geplaatst: 24 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2004 Die hadi k al gevonden... Maarn u krijg ik als ik op Start Game druk een error. En ik heb net van deze site patches gedownd.... Reageren
Joriz Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Geplaatst: 24 april 2004 Die hadi k al gevonden... Maarn u krijg ik als ik op Start Game druk een error.En ik heb net van deze site patches gedownd.... We kunnen je alleen helpen als je goed uitlegd wat je probleem is. Alleen error is dus niet genoeg. Wat voor error? Reageren
Jarno Geplaatst: 24 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2004 ZOmeteen zet ik hier wel screentje neer. Moet nu van me pc af. <_< Reageren
Le Freak Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Geplaatst: 24 april 2004 Die hadi k al gevonden... Maarn u krijg ik als ik op Start Game druk een error.En ik heb net van deze site patches gedownd.... Waarschijnlijk moet je een keer op: Reset Game Path klikken, en dan MTA opnieuw opstarten.. ( Zie onderaan het plaatje, de linkse rode cirkel is: Reset Game Path ) Als dit niet helpt moet je even aanklikken welke versie je hebt. (In het rechtse cirkeltje) Reageren
Arjen Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Geplaatst: 24 april 2004 En als het dan nog niet lukt moet je hem ff opnieuw installeren... Is mij ook gelukt Reageren
Jarno Geplaatst: 25 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2004 De error: Unhandled exception: c0000005 At adress: 00652f80 Ik heb van alles al geprobeerd.... Reset game path enzz... Wat opnieuw installeren GTA of MTA? Reageren
Jarno Geplaatst: 25 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2004 MTA opnieuw installen helpt niet... Reageren
Jarno Geplaatst: 25 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2004 Ik heb wel een crack erop gezet (heb wel met originele cd's instald) en ik heb nog een paar patches zoals nederlandse patch. Heeft dit invloed op MTA? Reageren
Arjen Geplaatst: 25 april 2004 Rapport Geplaatst: 25 april 2004 Jarno wil je volgende keer op "edit" drukken. Nu zit je te spammen. Daar is dan niks aan te doen aan die error. Ik heb het nooit marja..strange Unhandeld Exceptions zijn altijd verschillend. Reageren
Le Freak Geplaatst: 25 april 2004 Rapport Geplaatst: 25 april 2004 Ik heb wel een crack erop gezet (heb wel met originele cd's instald) en ik heb nog een paar patches zoals nederlandse patch.Heeft dit invloed op MTA? Met een illegale vesie heb je erg veel kans op zulke crashes! En met illegale versies helpen we ook niet.. En inderdaad, je kunt ook gewoon op Edit klikken. Als je iedere keer 3 berichtjes achter elkaar blijft posten, krijg je waarschuwingen! Reageren
Siender Geplaatst: 25 april 2004 Rapport Geplaatst: 25 april 2004 als je mods hebt geinstaleerd doet mta het ook niet .... dus even gta opnieuw instaleren en dan moet ie het doen Reageren
Jarno Geplaatst: 25 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2004 Siender,Apr 25 2004, 11:39 AM] als je mods hebt geinstaleerd doet mta het ook niet .... dus even gta opnieuw instaleren en dan moet ie het doen Sorry voor spammen... Was even niet aanwezig... Aan crack ligt het niet. (hebben meerdere) Patches moet dan wel. Maar ik heb geen patches die het spel veranderen behalve dutch mod. :blink: Reageren
djbob Geplaatst: 26 april 2004 Rapport Geplaatst: 26 april 2004 Haha 3x achterelkaar dubbelposten! Le freak heb je terecht een warschuwing gegeven! Ik denk die nederlandse mod moet eraf, want dat ziet mta als een probleem dus het werkt nie! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.