Jump to content

respect upgraDE

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
gelukkig dan ben ik niet de enige

die cheat doet het niet dat is zo maar je kan wel cheats disc kopen en dan kan je wel upgrade of je moet missies gaan doen ;);)

Bewerkt: door gtadude
Geplaatst:

Bij mij doet hij het ook niet. Het maakt mij niet uit alleen hij moet denk ik wel uit de cheat pagina van gtagames gehaald worden.

Geplaatst:
Bij mij doet hij het ook niet. Het maakt mij niet uit alleen hij moet denk ik wel uit de cheat pagina van gtagames gehaald worden.

Ja, het zou goed zijn als de niet-werkende cheats uit de gtagames cheat pagina worden verwijderd. Anders blijven sommigen er topics over maken..

Geplaatst:

stuur een nette pm naar Joriz...en zeg dat ze niet werken.

en als je 100% respect wil doen...moet je dat via de cheat disc doen idd...ookal is het een vrij nutteloze cheat

Geplaatst:

Gewoon terretory overnemen dan heb je je respect meter zo vol zitten, en dan heb je helemaal geen cheat nodig

Geplaatst:

jah ik was gewoon even aan het rondkijken,

ik cheat soms alleen voor wapens, geen zin om rond te gaan zoeken ervoor, of ze te kopen...

speel ook voor de fun.. moet echt een keer van dat eerste eiland verveelt me nu behoorlijk haha

Geplaatst:

ik cheat soms alleen voor wapens, geen zin om rond te gaan zoeken ervoor, of ze te kopen...

speel ook voor de fun.. moet echt een keer van dat eerste eiland verveelt me nu behoorlijk haha

Skippy,welkom op de forum maar,

Wat heeft dit met de cheat ''respect upgrade'' te maken :blink: :blink: .

Om uit Los Santos naar het ''volgende eiland'' te gaan moet je eerst missies uitspelen ;) .Bij meer vragen check ff de ZOEKFUNTIE

en Walktrough hier staan al veel van je vragen beantwoord ;)

Geplaatst:

Skippy,welkom op de forum maar,

Wat heeft dit met de cheat ''respect upgrade'' te maken :blink: :blink: .

Om uit Los Santos naar het ''volgende eiland'' te gaan moet je eerst missies uitspelen ;) .Bij meer vragen check ff de ZOEKFUNTIE

en Walktrough hier staan al veel van je vragen beantwoord ;)

dat snap ik ook wel, pfff

mooi, clean die cheat pagina maar.. misschien leuk een paar links erbij zetten van online shops die die cheat disks verkopen voor gta sa?

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...