joris100721 Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 hey wat zijn de gevolgen van cheaten in san andreas?? ik heb weleens gehoord dat als je een cheat hebt gebruikt in san andreas dat je dan het spel niet meer 100% kan uitspelen is dit waar?? Reageren
Svenie Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) Dat klopt volledig. Er zijn nog enkele andere gevolgen aan cheaten. Zo is het mogelijk dat een fout in je spel optreedt waardoor het voltooien van enkele missies onmogelijk wordt. Ik geef nu als voorbeeld het gebruik van de Riot Cheat. Wanneer je deze cheat invoert in een spel dat je bijvoorbeeld 100% wilt uitspelen, en je komt bij de missie Madd Dogg dan zal je merken dat deze onmogelijk te halen is. Madd Dogg springt namelijk meteen na de cutscene van het dak af, waardoor je hem niet op tijd kunt opvangen in je Walton. Cheaten is hoe dan ook altijd schadelijk wanneer je je Savegame opslaat. Soms blijft de geactiveerde cheat actief wanneer je hebt opgeslagen, en dan zit je met de gebakken peren. Daarom raad ik je aan om wanneer je cheat je spel niet op te slaan. Misschien heb je trouwens aan deze pagina ook nog iets. Bewerkt: 25 februari 2008 door Svenie Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Er is natuurlijk een manier dat cheatmeter op nul blijft staan terwijl je 56687 keer staat te tieten, eh ik bedoel cheaten :$ Dat kan GTA SA Cray trainer +151. Wanneer je hebt gecheat, je gaat je game saven en sluit SA af. Start SA opnieuw, en alle cheats zijn uitgeschakeld, dan ook echt alle. Hier is de trainer: http://www.gtainside.com/download.php?do=c...24&orderBy= Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Ja, dit is waar zoals GTA_XP en Svenie al zeiden, je kan dan het spel niet meer 100% uitspelen waar al heel veel tipics over zijn gemaakt. Het is niet bij alle cheats zo, alleen als je bijv. alles auto's zijn zwart doet of een thema cheat. Staat ook vermeld bij de cheatpagina van Wikigta, hier is de link: http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_San_Andreas%29 Bij een cheat van bijv. een Hydra is er niks aan de hand. Reageren
joris100721 Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 en als ik enkel de wapencheat gebruik loop ik dan ook gevaar dat ik het spel niet meer uit kan spelen??? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 en als ik enkel de wapencheat gebruik loop ik dan ook gevaar dat ik het spel niet meer uit kan spelen??? Nee, de wapencheats zijn schadeloos voor je spel. Reageren
MatthewV Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 en als ik enkel de wapencheat gebruik loop ik dan ook gevaar dat ik het spel niet meer uit kan spelen??? Nee, de wapencheats zijn schadeloos voor je spel. Wat gebeurd er als je de riot cheat gebruikt???. ik weet namelijk niet of ik hem wel of niet heb gebruikt, want ik weet niet wat er gebeurd als je hem invoerd.. weten jullie het. . Reageren
Nissan Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 De roit cheat zorgt ervoor dat mensen elkaar aanvallen. Als ze een wapen hebben zullen ze echt niet twijfelen dat te gebruiken. Ze vallen ook jou aan. NB: De riot cheat kan niet worden teruggedraaid en zorgt ervoor dat de missie Madd Dogg onmogelijk wordt omdat hij gelijk springt. Reageren
Hackman Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Er is een manier om het terug te draaien. ~~Lance Vance (ik denk dat de naam niet helemaal klopt) had er ooit een topic over gemaakt alleen die kan ik niet meer vinden. Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Hij heette ~Lance Vance, en dit is zijn topic: *klik* Je kon het vinden door in zijn profiel op 'Opties' te drukken en dan op Toon onderwerpen van dit lid te klikken. Succes.. Reageren
Hackman Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Weet ik alleen ik wist zijn naam niet goed meer ik dacht dat het ~~Lance Vance was met 2 van die golfjes Reageren
Jay; Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 en de jetpack cheat dan Ik snap niet zo goed of dit een toevoeging is aan het topic of dat dit als een vraag bedoeld is. En is het een vraag, dan begrijp ik hem niet zo goed. Ik zal in ieder geval m'n best doen. Als je de Jetpack cheat gebruikt zullen er geen missies zijn in het spel die je niet kunt voltooien. Je kunt hem dus gerust gebruiken in tegenstelling tot de Riot Cheat. Het blijft nog altijd niet erg slim om te saven na dat je hebt gecheat maar het blijft jouw eigen keus, het beste is nog altijd om te cheaten om wat lol te maken en vervolgens niet te saven. Maar het blijft nog altijd mogelijk de storyline te voltooien als je de Jetpack cheat hebt gebruikt. Reageren
GLT Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Een van de problemen is dat bij het van het dak afspringen van een persoon in een missie versneld gebeurd als je GTA san andreas cheat codes gebruikt. Ipv 3 minuten heb je dan maar 1 minuut. Je hebt wel weer een cheat dat de gameplay langzamer gaat, waardoor je de tijd iets rekt, maar het blijft lastig.... Maarja, je kan twee games starten, 1 met en 1 zonder cheats Reageren
Bling Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Een van de problemen is dat bij het van het dak afspringen van een persoon in een missie versneld gebeurd als je GTA san andreas cheat codes gebruikt. Ipv 3 minuten heb je dan maar 1 minuut. Je hebt wel weer een cheat dat de gameplay langzamer gaat, waardoor je de tijd iets rekt, maar het blijft lastig.... Maarja, je kan twee games starten, 1 met en 1 zonder cheats Je hebt helemaal géén tijd om Madd Dogg te redden, omdat hij direct na de cutscene van het dak af zal springen. De cheat die de gameplay vertraagt heeft dus ook geen zin. Overigens ook niet als je nog wel wat tijd zou hebben, omdat die cheat alles in het spel vertraagt, en dus ook je eigen snelheid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.