Pennywise The Clown Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Hallo, Mijn photoshop is sinds vanavond opeens kleurloos. Ik kan de kleuren op geen enkele manier verranderen. Ze schakelen bij bijvoorbeeld lichtrood meteen over naar lichtgrijs, bij donkergroen wordt de kleur donkergrijs. Iemand enig idee wat er mis is? Ik heb PS CS. Alvast bedankt Reageren
AwiVC Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Als je New Document doet, kijk dan eens of je document wel op RGB Colors staat en niet op Grayscale Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Als je New Document doet, kijk dan eens of je document wel op RGB Colors staat en niet op Grayscale Maar fijn dat je 'een soort van terug op het forum' bent AwiVC Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 image-> mode -> RGB als ik het goed heb. Typ dit vanaf mijn PS3. Gr, drunken Reageren
chasmen Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Typ dit vanaf mijn PS3. Kan dat ook? Ik heb een internet verbinding, maar in het menu kan ik alleen naar de Playstationstore, en naar een standaard game pagina (reclame). Googlen kan ik niet. Hoe moet dit :$ ??? Zou iemand mij misschien een uitleg kunnen geven? >Heb je alleen bij het Photoshop programma geen kleur of overal? Anders zit er misschien een stekkertje los? Groeten, Chasmen Reageren
David22 Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 image-> mode -> RGB als ik het goed heb. Typ dit vanaf mijn PS3.Gr, drunken Klopt, controleer even of je instellingen zo staan: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.