wooziekoekenman Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Ik heb het gezicht van Nico nagetekend met MS Paint. Ben benieuwd wat jullie er van vinden (klikken voor grotere versie) Reageren
philip14 Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Ziet er best goed, lijkt mij echt kut werk. PS: Welkom op het forum Reageren
nationalist Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Leuk, maar wat heb je daar nu aan Reageren
Gta-killer Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) lol mooi gemaakt, zou het zelf neit beter kunnen Leuk, maar wat heb je daar nu aan Wat heb je er aan om gta te spelen?? Omdat het leuk is? om andere te laten zien wat je kunt? Het donkerdere gedeelte van zijn gezicht is idd waar de zon niet opvalt, op de tekening lijkt net alsof hij aan ene kant rood van boosheis is fozo en aan andere kant normaal, je ziet niet dat het schaduw is wat TomHagen al zei. Bewerkt: 25 februari 2008 door Gta-killer Reageren
TomHagen Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Nico is al een aap, maar hier al helemaal Op de schaduw op z'n voorhoofd na vind ik hem wel erg goed lijken. Maar je had het beter in ons GFX gedeeltje kunnen plaatsen denk ik Reageren
nationalist Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 lol mooi gemaakt, zou het zelf neit beter kunnen Leuk, maar wat heb je daar nu aan Wat heb je er aan om gta te spelen?? Omdat het leuk is? om andere te laten zien wat je kunt? Ja ok Reageren
Swiggers Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) Waow, vet mooi gemaakt. Ik geef je een 8 hoelang ben je daar wel niet mee bezig geweest? P.s. Welkom op het forum Swiggers Bewerkt: 26 februari 2008 door swiggers Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Goede MS Paint skills heb je! Dat zie je niet vaker hoor hey! Hoelang deed je er over? Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Leuk gedaan, dit hoort eigenlijk in het GFX-showroom gedeelte thuis. Verder hardstikke knap, hier hebben heel wat uurtjes ingezeten denk ik. 8.0 Gr, Drunkendonkey Reageren
joppie Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Ziet er wle goed uit... maar had je niet een paar lijtjes weg kunne late? Verder een prima afbeelding! top... Reageren
Gijsso Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Ziet er goed uit. Alleen jammer van dat er iets te veel lijntjes zijn. Maar verder heel goed. 9/10 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Lijkt op een soort schets. Zeg maar het kladwerkje van Rockstar. Erg leuk gedaan, het resultaat is er dan ook naar kutgw Reageren
Biocount Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Leuk gemaakt man.. ga je roman bellic nu ook na maken? :tu: Reageren
Tjerk Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Ziet er goed uit en misschien kun je de lijnen nog wat zachter maken. Reageren
Romal Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Leuk gemaakt alleen wat minder lijntjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.