zeg ik niet Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 als ik bij de mall ben dan geeft hij een fout aan weet iemand mischien waar het aan ligt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Beschrijf het eens iets duidelijker, wat voor fout is het eigenlijk? Heb je geen mods gedownload dat de mall (welke mall eigenlijk, in Washington Beach of Vice Point) verandert? Even iets duidelijker uitleggen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 (bewerkt) Heb je geen MODS/SKINS/MAPS/TRAINERS gedownload? Anders kan het daaraan liggen, is het niet zo, dan denk ik dat je VC opnieuw moet installeren. Helpt het niet? Dan ligt het aan het CD-rom! -Dit moet eigenlijk niet bij het VC General, maar VC Missie hulp subforum- Bewerkt: 26 januari 2005 door spijkertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 -Dit moet eigenlijk niet bij het VC General, maar VC Missie hulp subforum- Officieel niet, want dit probleem gaat niet over een missie. Het GTA VC missie hulp forum is bedoeld voor (de naam zegt het al) voor hulp bij missies. In de praktijk komt dat niet altijd even goed uit de verf, maar het wordt zo onoverzichtelijk als alles de hele tijd verplaatst wordt. Ontopic: Komt de fout zodra je the Mall ingaat (er van uitgaande dat je de North Point Mall bedoelt)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2005 Als je unhandled exeption krijgt te zien is er iig iets ge-modificeert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2005 Hoeft niet, ik heb het ook wel eens gehad zonder dat ik ook maar één mod heb geïnstalleerd, kan het dan niet zijn dat het spel het ineens niet meer verwerken kan óf dat het een kleine storing is?!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2005 Het kan wel door een Mod gekomen zijn of iets ander, maar ik denk als dat probleem voordurend blijft voorkomen je dan GTA:VC opnieuw moet installeren. Helpt het ook niet? Dan ligt er misschien iets aan het CD-rom. Of misschien kan je even van een vriend GTA:VC lenen (alleen de cd) en dan even proberen. Zo kan je kijken of het aan de CD-rom ligt. Als 'ie het nog steeds niet doet, dan moet je hem opnieuw installeren omdat je misschien een Mod gedownload hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2005 komt door MOD denk ik verwijder die MOD en dan zal die het doen tenzij je VC op de PS2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeg ik niet Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2005 ik heb hem opnieuw geinstaleert en nu wil het wel B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2005 ik heb hem opnieuw geinstaleert en nu wil het wel B) Oke. En nu? Hij doet het. Probleem opgelost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeg ik niet Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2005 ja het wil goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2005 Goed zo! Er was zo te zien geen fout in het CD-rom, maar aan iets wat jij misschien hebt gedownload. Maar gelukkig doet 'ie het nu! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeg ik niet Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 ja gelukig wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Ik zie hier een spam topic ontstaan... Mjah niet aan mij om dat optelossen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.