Jump to content

Verdant Meadows

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi iedereen,

Ik ben aanbeland bij de missie Verdant Meadows, ik moet leren vliegen, en dat kan ik dus niet - maar ik zou het wel graag willen kunnen.

Ik moet als eerste een klein vliegtuigje door een aantal ringen halen, opstijgen lukt nog wel (ik druk op pijltje naar voren en dan dan numlock, dan druk ik op 2 zodat de wieltjes ingaan, maar ik krijg hem niet in de lucht gehouden, hij stort telkens neer :()

Waarschijnlijk zal dit niet de enige missie met een vliegtuig zijn (in deze reeks lessen) dus ik probeer het uitteraard eerst zelf, maar als er iemand is die het graag zou willen doen; GRAAG!

Maarja, het belangrijkste is dus dat ik wil weten hoe ik moet vliegen, ik denk dat ik daar wel wat verder mee kan komen, maar het zou natuurlijk toppie zijn als iemand zijn brevet even zou willen halen. :tu:

Alvast bedankt!

PS: Hieronder de savegame!

GTASAsf6.b

Geplaatst:

Hou je het gas er wel op? Misschien stijg je te snel?

Er zijn al zoveel topics over dat je die op 2 handen niet kunt tellen. Het is een lastige missie maar met een beetje geduld toch best te doen...

Geplaatst: (bewerkt)
Hoi iedereen,

Ik ben aanbeland bij de missie Verdant Meadows, ik moet leren vliegen, en dat kan ik dus niet - maar ik zou het wel graag willen kunnen.

Ik moet als eerste een klein vliegtuigje door een aantal ringen halen, opstijgen lukt nog wel (ik druk op pijltje naar voren en dan dan numlock, dan druk ik op 2 zodat de wieltjes ingaan, maar ik krijg hem niet in de lucht gehouden, hij stort telkens neer :()

Waarschijnlijk zal dit niet de enige missie met een vliegtuig zijn (in deze reeks lessen) dus ik probeer het uitteraard eerst zelf, maar als er iemand is die het graag zou willen doen; GRAAG!

Maarja, het belangrijkste is dus dat ik wil weten hoe ik moet vliegen, ik denk dat ik daar wel wat verder mee kan komen, maar het zou natuurlijk toppie zijn als iemand zijn brevet even zou willen halen. :tu:

Alvast bedankt!

PS: Hieronder de savegame!

Ik doe het wel.

Edit: Ik kan het niet voor je doen, want ik heb versie 1 en jij heb versie 2. Iemand moet het maar doen.. ;)

Zet de volgende keer wel of je versie 1 of 2, zodat ze weten of ze het niet kunen doen of wel.

Bewerkt: door Rene-GTA
Geplaatst:

Ja inderdaad, sorry dat ik het vergeten ben te melden...

Ik heb versie 2.0 voor de gene die het nu niet weten! :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Vliegschool alles Goud

Bij het behalen van deze missies zijn geen cheats of mods gebruikt.

Veel plezier verder met San Andreas

GTASAsf6.b

Bewerkt: door Mirrrr
Geplaatst:

Wauw! Thanks homie :tu:

Maar weet je, voor als ik het nog eens moet doen, hoe ik precies in de lucht kan blijven?

Ontzettend bedankt! :Y

Geplaatst:

In de lucht blijven? Door gas te geven... :puh: En op hoogte blijven met de toets waarmee je de neus ook omhoog doet (aangezien die bij veel mensen anders is, zal ik om verwarring te voorkomen niet de controls geven). :)

Vriendelijke verzoek om een savegame aanvraag voortaan in het daarvoor bestemde subforum te doen, namelijk het "Savegame Aanvraag Forum". Overigens ook handig om de Regels van dat forum door te lezen, want dan had je gezien dat je een lijstje in moest vullen, namelijk het volgende:

[b]Missie(s):[/b]
[b]Cheaten:[/b] (ja/nee)
[b]Versie:[/b]
[b]Overig:[/b]

Verplaatst naar het Savegame Aanvraag Forum. ;)

Geplaatst:
Maar weet je, voor als ik het nog eens moet doen, hoe ik precies in de lucht kan blijven?

Zorg er ten eerste voor dat je niet alleen maar stijgt, hierdoor stort je gelijk weer neer. Zoals Dutchy hierboven al zei, blijf gas geven en zorg ervoor dat je vliegtuig horizontaal blijft, als je daalt of stijgt zorg je ervoor dat je rond de 45 tot 60 graden zit. Je kunt richting van de 'neus' bepalen met het pijltje omhoog op de computer, op de andere consoles weet ik het niet zo snel.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...