Twinsen Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) Hoi all ik heb hier een filterscript met allerlei animation commands (door kyeman & mij zelf) Klik Hier. bye, Twinsen (Hannibal) Bewerkt: 26 februari 2008 door Twinsen Reageren
WackoX Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) Mag ik je permission zien? want dit lijk verdacht veel op een ander script.. BTW. Wel goed gemaakt Bewerkt: 26 februari 2008 door WackoX Reageren
Twinsen Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) Mag ik je permission zien? want dit lijk verdacht veel op een ander script..BTW. Wel goed gemaakt ja klopt het script is van oorsprong gemaakt door kyeman, maar ik heb een aantal dingen aangepast. (een aantal menu`s) Zie ook het sa-mp forum klik Bewerkt: 26 februari 2008 door Twinsen Reageren
Remcconen Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Mag ik je permission zien? want dit lijk verdacht veel op een ander script..BTW. Wel goed gemaakt ja klopt het script is van oorsprong gemaakt door kyeman, maar ik heb een aantal dingen aangepast. (een aantal menu`s) Zie ook het sa-mp forum klik Mocht je het wel aanpassen van Kyeman? Reageren
WackoX Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Mocht je het wel aanpassen van Kyeman? Zat ik ook al aan te denken.. Reageren
Twinsen Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Mocht je het wel aanpassen van Kyeman? Zat ik ook al aan te denken.. Ja zeker anders zou ik het niet aangepast hebben kijk ook maar daar op het forum klik mij en scrol helemaal naar beneden Twinsen Reageren
Sandra Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Dat iemand vraagt: hey hey.. nice script Just wondering, can you make a command like "/animations" and when you type that in, a list of all the animations comes up? Thanks Wil niet zeggen dat Kyeman jou persoonlijk toestemming heeft gegeven om zijn script opnieuw uit te brengen met 1 toegevoegd menu. Reageren
Twinsen Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 ? Is dit Twinsen plagen? Reageren
WackoX Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (bewerkt) Nee, maar stel dat iemand JOU script af pakt, hem veranderd (een klein beetje) en er ZIJN naam onder zet, Vind jij toch ook niet leuk? Bewerkt: 2 maart 2008 door WackoX Reageren
House Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Nee, maar stel dat iemand JOU script af pakt, hem veranderd (een klein beetje) en er ZIJN naam onder zet,Vind jij toch ook niet leuk? Wrm blijven jullie er op ingaan? het script was vrijgegeven joh ... plz sluit dit topic en grab a Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.