Jump to content

Hotmail onbereikbaar


gta_rulez

Recommended Posts

Zoals de titel al luid, Windows Live (Mail/ messenger) doet het niet, ik heb dankzij een paar andere forums Messenger weer kunnen bereiken, maar als ik naar login live wil blijft de pagina wit, is er een speciale poort die ik moet hebben openstaan ofzo?

Alvast bedankt :).

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals de titel al luid, Windows Live (Mail/ messenger) doet het niet, ik heb dankzij een paar andere forums Messenger weer kunnen bereiken, maar als ik naar login live wil blijft de pagina wit, is er een speciale poort die ik moet hebben openstaan ofzo?

Alvast bedankt :).

Toevallig dat ik net ook even zit te kijken, want mijn hele Windows Live Messenger werkt niet. De foutcode kwam ik ook ergens tegen en men zei daar dat de server gewoon plat lag. Inmiddels van meerdere personen problemen met MSN gehoord, even afwachten dunkt mij :Y

Edit: En de volgende meldt zich ook al :schater:

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals de titel al luid, Windows Live (Mail/ messenger) doet het niet, ik heb dankzij een paar andere forums Messenger weer kunnen bereiken, maar als ik naar login live wil blijft de pagina wit, is er een speciale poort die ik moet hebben openstaan ofzo?

Alvast bedankt :).

Toevallig dat ik net ook even zit te kijken, want mijn hele Windows Live Messenger werkt niet. De foutcode kwam ik ook ergens tegen en men zei daar dat de server gewoon plat lag. Inmiddels van meerdere personen problemen met MSN gehoord, even afwachten dunkt mij :Y

Oke ;), er was iets vaags met msn vanwege key-poorten. Maar het is dan dus gewoon wachten, het verbaasd me niks want normaal zijn er per dag zon 30/40 mensen online bij mij als ik toevallig kijk, terwijl er dat nu maar 5 zijn :puh:. Maar iig bedankt voor de info.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog niet bij mij en ik wilde nog wel net een beangrijk mailtje laten zien aan men ouders. :duh:

EDIT: ik ben geen dubbelposter maar iemand heeft kennelijk de topics samengevoegt.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Beide topics samengevoegd (Hotmail en Live Messenger) want dat lijkt me gewoon dezelfde storing. Overigens ontgaat het nut van een topic waarin iedereen roept óók last te hebben van een storing me eventjes, maar dat zal wel aan mij liggen :D Ik ga er vanuit dat de storing zo spoedig mogelijk verholpen zal zijn.....

Link to comment
Delen op andere websites

Beide topics samengevoegd (Hotmail en Live Messenger) want dat lijkt me gewoon dezelfde storing. Overigens ontgaat het nut van een topic waarin iedereen roept óók last te hebben van een storing me eventjes, maar dat zal wel aan mij liggen :D Ik ga er vanuit dat de storing zo spoedig mogelijk verholpen zal zijn.....

Het nut daarvan is waarschijnlijk om te zien dat je niet de enige bent met een storing.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...