iamyourghost Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 hallo mensen ik heb nu een raare probleem ik heb ps cs2 en wil dan bijvoorbeeld zwart gebruiken dan komt rose wat is dit ik dacht dat het op grayscale stond daarom maar dat is het niet hij staat gewoon [precies] zoals als altijd op rgb color maar het werkt nog steeds niet kunnen jullie mijn probleem alsjeblieft oplossen alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 kunnen jullie mijn probleem alsjeblieft oplossen Wellicht kun je even proberen om Photoshop te resetten. Door dit te doen, worden de instellingen weer teruggezet naar zoals ze voorheen waren. In de meeste gevallen is het een oplossing voor vage problemen die ineens opduiken en ook niet meer weg te krijgen zijn. Zodra je tijdens het opstarten van Photoshop op ‘ALT’ + ‘CTRL’ + ‘SHIFT’ drukt, verschijnt er het volgende scherm: Druk daar op ‘Yes’, wacht even en Photoshop zal gewoon opstarten. Hopelijk is daarmee het probleem opgelost. Het vereist overigens wel wat oefening, aangezien je heel erg snel moet zijn met het indrukken van de toetsen. Direct als je Photoshop hebt aangeklikt, moet je al klaar zitten met je vingers op de toetsen. Daarnaast maakt het volgens mij ook uit of je de linker- of rechtertoetsen gebruikt. Reageren
iamyourghost Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 kunnen jullie mijn probleem alsjeblieft oplossen Wellicht kun je even proberen om Photoshop te resetten. Door dit te doen, worden de instellingen weer teruggezet naar zoals ze voorheen waren. In de meeste gevallen is het een oplossing voor vage problemen die ineens opduiken en ook niet meer weg te krijgen zijn. Zodra je tijdens het opstarten van Photoshop op ‘ALT’ + ‘CTRL’ + ‘SHIFT’ drukt, verschijnt er het volgende scherm: Druk daar op ‘Yes’, wacht even en Photoshop zal gewoon opstarten. Hopelijk is daarmee het probleem opgelost. Het vereist overigens wel wat oefening, aangezien je heel erg snel moet zijn met het indrukken van de toetsen. Direct als je Photoshop hebt aangeklikt, moet je al klaar zitten met je vingers op de toetsen. Daarnaast maakt het volgens mij ook uit of je de linker- of rechtertoetsen gebruikt. ok bedankt he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.