martin7 Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Hallo, Ik moet een aantal unique stunt jumps doen maar het lukt me maar niet Soms kijk ik ook we leens filmpjes op youtube en dat doe ik precies na maar het lukt niet Kan je ook een savegame voor PS2 zetten ofzo?? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) Hallo,Ik moet een aantal unique stunt jumps doen maar het lukt me maar niet Soms kijk ik ook we leens filmpjes op youtube en dat doe ik precies na maar het lukt niet Kan je ook een savegame voor PS2 zetten ofzo?? Nee, je kan geen savegames van PS2 hier zetten zover ik weet. Wel zouden we je willen helpen met tips en hints. Alleen zou het handig zijn als je ook de nummer van de USJ vertelt. op deze kaart zijn alle USJ's genummerd. Als je ze opzoekt die waar jij moeite mee hebt en ze hier vermeld kunnen we je verder helpen. GTA-fan2 Bewerkt: 26 februari 2008 door GTA-fan2 Reageren
martin7 Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Hallo,Ik moet een aantal unique stunt jumps doen maar het lukt me maar niet Soms kijk ik ook we leens filmpjes op youtube en dat doe ik precies na maar het lukt niet Kan je ook een savegame voor PS2 zetten ofzo?? Nee, je kan geen savegames van PS2 hier zetten zover ik weet. Wel zouden we je willen helpen met tips en hints. Alleen zou het handig zijn als je ook de nummer van de USJ vertelt. op deze kaart zijn alle USJ's genummerd. Als je ze opzoekt die waar jij moeite mee hebt en ze hier vermeld kunnen we je verder helpen. GTA-fan2 oke dankjewel Reageren
martin7 Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Hallo,Ik moet een aantal unique stunt jumps doen maar het lukt me maar niet Soms kijk ik ook we leens filmpjes op youtube en dat doe ik precies na maar het lukt niet Kan je ook een savegame voor PS2 zetten ofzo?? Nee, je kan geen savegames van PS2 hier zetten zover ik weet. Wel zouden we je willen helpen met tips en hints. Alleen zou het handig zijn als je ook de nummer van de USJ vertelt. op deze kaart zijn alle USJ's genummerd. Als je ze opzoekt die waar jij moeite mee hebt en ze hier vermeld kunnen we je verder helpen. GTA-fan2 oke dankjewel poeh.. dat zijn er nogal wat 5, 18, 16, 30, 15, 14, 11, 22, 25, 34, 21,19 en 29 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 poeh.. dat zijn er nogal wat 5, 18, 16, 30, 15, 14, 11, 22, 25, 34, 21,19 en 29 Ja, dat zijn er inderdaad wel wat. Maar ik zal je proberen te helpen. Ik zal eerst alle stunts van het Oostelijk eiland die je genoemd hebt behandelen. En daarna die van het Westelijk eiland. Voor de USJ’s waar je moeite mee hebt is er bij alllemaal een PCJ-600 nodig. Naar mijn weten is dit de snelste motor. Klik hier voor de vindplaatsen van de PCJ-600. Ten tweede is het belangrijk dat ja bij bijna elke jump gebruik maakt van de aërodinamische houding. Dit doe je door de analoge stick wat naar voren te duwn. Ik wens je erg veel succes met het behalen van deze stunt jumps. Stunt 5 Te beginnen heb je een PCJ-600 nodig. Deze jump is eerlijk gezegd niet echt moeilijk omdat je een erg grote aanloop nemen kan. Begin bij de straat voor Hyman mamorial(zie kaart). En rij dan met volle gas richting de jump. Je zult over het gebouw heen moeten gaan wil je de stunt halen. Let wel op dat je niet te hard moet gaan anders knal je tegen de muur en mislukte de stunt. Zodra je aankomt raad ik je aan om een soort van drift te maken. Dit gebeurdd volgens mij met ‘R1’ Stunt 16 Om te beginnen raad ik je aan de PCJ-600 te nemen. Ga eerst terug tot aan het eind van de steegje en dan nog de overkant van de straat. Draai je om en de stunt kan beginnen. Ga nu met vol gas reichting de trap. Probeer vooral de linkerkant van de trap te raken. Als je het vaak probeert zal het moeten lukken. Probeer ook je stick wat naar voren te duwen. Zo kom je in de aërodinamische houding. Hou er wel rekening mee dat Victor niet staan maar liggen moet. Stunt 18 Deze stunt moet ook gebeuren met een PCJ-600. Eerst moet je op het dak zien te komen. Dit lukt je door stunt 5 uit te voeren. Alleeen een veel kortere aanloop en veel minder snelheid zorgt ervoor hier op het dak te geraken. Ga helemaal tot de rand. Vol gas ga je richting de schans. Heb je veel snelheid gemaakt, dan kom je aan de overkant van de straat op een ander gebouw terecht. Stunt 30 Deze kan zo af en toe wel lastig zijn maar als je hem onder de knie hebt lukt het allemaal vanzelf wel. Natuurlijk heb je eerst een PCJ-600 nodig. Indien je deze niet gauw vinden kan, moet je een (VCPD) Wintergreen nemen. Met deze zal het ook wel lukken namelijk. Beschik je over een goede motor kun je beginnen. Ik raad je aan om helemaal terug te gaan naat het gedeelte bij het ‘trailer park’. Dit is een redelijke grote afstand die vast en zeker genoeg is. Het kan weleens zijn dat de jump mislukt. Gewoon opnieuw proberen. Het zal vanzelf wel lukken. Probeer vooral aerodynamische stand te nemen met de ‘^’ toets. Het irritante aan deze jump is dat je bij een mislukking in het water valt waardoor je een nieuw motor nodig hebt. Stunt 29 Deze stunt jump zal meoten gebeuren met een PCJ-600. Opzich is deze stunt jump makkelijk. Het belangrijkste is een lange aanloop. Als je helemaal terug gaat naar de biplane is deze aanloop wel voldoende (Zie kaart) Je zult nu met zo’n vliegveld trap over een vliegveld heen zien te komen. Dan zal het vanzelf wel lukken. Let wel op dat je bij de aanloop niks raakt. Er zijn namelijk veel obstakels op het vliegveld. Stunt 11 Voor deze stunt heb je een PCJ-600 nodig. Je moet eerst hiervoor USJ 12 halen. Aangezien hij niet bij je lijstje zat heb je die vast al gehaald. Bij deze stunt jump moet je helemaal tot de rand van het gebouw waar je op zit. Als je nu volle gas de schans neet komt het vast wel goed. Ook hier moet je natuurlijk weer gebruik maken van de aërodinamische houding. Je zult nu over een ander gebouw heen vliegen en als het goed gaat kom je terecht bij wat gras. Stunt 14 Hier geldt hetzelfde als bij als de andere stunts. Neem een lange aanloop. Ga helemaal tot de rand van het dak van het gebouw. Ga dan vol gas naar de schans en neem de stunt jump in een aërodinamische houding. Als het goed gaat kom je terecht op de stoep. Probeer namelijk de schans een beetje van links te nemen. Stunt 15 Deze stunt moet ook weer uitgevoerd worden met de PCJ-600. Dit kan zo af en toe een lastige zijn omdat je een erg grote sprong maken. moet Ik zou als ik jou was helemaal tot de rand van de haven gaan (zie kaart). Nadat je langs een gebouw rijdt maak je gelijk een 45 graden bocht naar links, vervolgens kun je vol gas ridchting de schans gaan en probeer dan een beetje naar achter te leunen. Ben je over het gebouw ga dan weer naar voren leunen met de ^ toets. Stunt 22 Dit is een vrij makkelijke stunt jump. Je hebt hier de PCJ-600 nodig. Eén irritante opmerking aan deze jump is dat het om een zeer kleine schans gaat. GA gewoon helemaal tot de rand van het stukje waar de aanloop zit Ga nu vol gas richting de stunt. Ga in de aërodinamische houding en het zal moeten lukken. Als het je niet lukt probeer je het gewoon nog een keer. Op een geven moment lukt het wel vanzelf. Stunt 19 Deze stunt vind ik zelf altijd al een lastige. Natuurlijk heb je weer de PCJ-600 nodig. Je ziet dat er een voetgangerspad is die je helemaal tot het einde volgen moet. Als het goed is tref je ook een ‘Rampage’ aan. En om er zeker van te zijn dat je het goed doet geef ik je alvast mee dat het om rampage 28 gaat. Ga nu vol gas richting de schans. Let op dat je niks aanraken moet. Dit vergt soms wel wat rij ervaring. Probeer ook niet op het gras te komen maar alleen over de voetgangerspad. Zo af en toe moet je een lichte bocht naar links nemen. Kijk uit dat je de soort van hek raakt aan je rechterzijde. Voor de rest is het natuurlijk weer van belang in de aërodinamische houding te gaan. Stunt 25 Eerst moet je op het gebouw zien te raken. Hiervoor moet je met je PCJ-600 een trap op. Rij nu tot de rand van het gebouw. Ga met volle snelheid op de schans af en hou je aërodinamische houding aan. Je vliegt nu over een ander gebouw heen en als het goed is zul je op een ander gebouw landen. Stunt 21 Deze zit op een gebouw. Hier geld hetzelfde voor als alle anderen op een gebouw. Ga met je PCJ-600 helemaal tot de rand van het gebouw. Vervolgens moet je vol gas richting het gebouw in een aërodinamische houding. Wel raad ik je aan om een beetje de rechterkant van de schans te nemen. Als eht goed is land je op een ander gebouw en zal het vast en zeker lukken. Stunt 34 Natuurlijk hebben we eerst de PCJ-600 nodig. Dan komen we nu bij de eerste en enigste stunt jup die exclusief voor de PS-2 is, waar jij moeite mee hebt. Bij deze stunt jump moet je over een paarden manege volgens mij heen gaan en dan ervoor zien te zorgen verder dan het hek te komen wat er staat. Hier is één ding heel erg belangrijk. Een lange goede aanloop. Als je nu naar achter blijft gaan tot je tegen een muur opknalt zul je vast en zeker bij een pompstation zijn. Ga nu vol gas naar de stunt en neem de aëroinamische houding in. Het zla nu vast lukken. Wil het je toch niet lukken, probeer je het gewoon opnieuw. Reageren
martin7 Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 poeh.. dat zijn er nogal wat 5, 18, 16, 30, 15, 14, 11, 22, 25, 34, 21,19 en 29 Ja, dat zijn er inderdaad wel wat. Maar ik zal je proberen te helpen. Ik zal eerst alle stunts van het Oostelijk eiland die je genoemd hebt behandelen. En daarna die van het Westelijk eiland. Voor de USJ’s waar je moeite mee hebt is er bij alllemaal een PCJ-600 nodig. Naar mijn weten is dit de snelste motor. Klik hier voor de vindplaatsen van de PCJ-600. Ten tweede is het belangrijk dat ja bij bijna elke jump gebruik maakt van de aërodinamische houding. Dit doe je door de analoge stick wat naar voren te duwn. Ik wens je erg veel succes met het behalen van deze stunt jumps. Stunt 5 Te beginnen heb je een PCJ-600 nodig. Deze jump is eerlijk gezegd niet echt moeilijk omdat je een erg grote aanloop nemen kan. Begin bij de straat voor Hyman mamorial(zie kaart). En rij dan met volle gas richting de jump. Je zult over het gebouw heen moeten gaan wil je de stunt halen. Let wel op dat je niet te hard moet gaan anders knal je tegen de muur en mislukte de stunt. Zodra je aankomt raad ik je aan om een soort van drift te maken. Dit gebeurdd volgens mij met ‘R1’ Stunt 16 Om te beginnen raad ik je aan de PCJ-600 te nemen. Ga eerst terug tot aan het eind van de steegje en dan nog de overkant van de straat. Draai je om en de stunt kan beginnen. Ga nu met vol gas reichting de trap. Probeer vooral de linkerkant van de trap te raken. Als je het vaak probeert zal het moeten lukken. Probeer ook je stick wat naar voren te duwen. Zo kom je in de aërodinamische houding. Hou er wel rekening mee dat Victor niet staan maar liggen moet. Stunt 18 Deze stunt moet ook gebeuren met een PCJ-600. Eerst moet je op het dak zien te komen. Dit lukt je door stunt 5 uit te voeren. Alleeen een veel kortere aanloop en veel minder snelheid zorgt ervoor hier op het dak te geraken. Ga helemaal tot de rand. Vol gas ga je richting de schans. Heb je veel snelheid gemaakt, dan kom je aan de overkant van de straat op een ander gebouw terecht. Stunt 30 Deze kan zo af en toe wel lastig zijn maar als je hem onder de knie hebt lukt het allemaal vanzelf wel. Natuurlijk heb je eerst een PCJ-600 nodig. Indien je deze niet gauw vinden kan, moet je een (VCPD) Wintergreen nemen. Met deze zal het ook wel lukken namelijk. Beschik je over een goede motor kun je beginnen. Ik raad je aan om helemaal terug te gaan naat het gedeelte bij het ‘trailer park’. Dit is een redelijke grote afstand die vast en zeker genoeg is. Het kan weleens zijn dat de jump mislukt. Gewoon opnieuw proberen. Het zal vanzelf wel lukken. Probeer vooral aerodynamische stand te nemen met de ‘^’ toets. Het irritante aan deze jump is dat je bij een mislukking in het water valt waardoor je een nieuw motor nodig hebt. Stunt 29 Deze stunt jump zal meoten gebeuren met een PCJ-600. Opzich is deze stunt jump makkelijk. Het belangrijkste is een lange aanloop. Als je helemaal terug gaat naar de biplane is deze aanloop wel voldoende (Zie kaart) Je zult nu met zo’n vliegveld trap over een vliegveld heen zien te komen. Dan zal het vanzelf wel lukken. Let wel op dat je bij de aanloop niks raakt. Er zijn namelijk veel obstakels op het vliegveld. Stunt 11 Voor deze stunt heb je een PCJ-600 nodig. Je moet eerst hiervoor USJ 12 halen. Aangezien hij niet bij je lijstje zat heb je die vast al gehaald. Bij deze stunt jump moet je helemaal tot de rand van het gebouw waar je op zit. Als je nu volle gas de schans neet komt het vast wel goed. Ook hier moet je natuurlijk weer gebruik maken van de aërodinamische houding. Je zult nu over een ander gebouw heen vliegen en als het goed gaat kom je terecht bij wat gras. Stunt 14 Hier geldt hetzelfde als bij als de andere stunts. Neem een lange aanloop. Ga helemaal tot de rand van het dak van het gebouw. Ga dan vol gas naar de schans en neem de stunt jump in een aërodinamische houding. Als het goed gaat kom je terecht op de stoep. Probeer namelijk de schans een beetje van links te nemen. Stunt 15 Deze stunt moet ook weer uitgevoerd worden met de PCJ-600. Dit kan zo af en toe een lastige zijn omdat je een erg grote sprong maken. moet Ik zou als ik jou was helemaal tot de rand van de haven gaan (zie kaart). Nadat je langs een gebouw rijdt maak je gelijk een 45 graden bocht naar links, vervolgens kun je vol gas ridchting de schans gaan en probeer dan een beetje naar achter te leunen. Ben je over het gebouw ga dan weer naar voren leunen met de ^ toets. Stunt 22 Dit is een vrij makkelijke stunt jump. Je hebt hier de PCJ-600 nodig. Eén irritante opmerking aan deze jump is dat het om een zeer kleine schans gaat. GA gewoon helemaal tot de rand van het stukje waar de aanloop zit Ga nu vol gas richting de stunt. Ga in de aërodinamische houding en het zal moeten lukken. Als het je niet lukt probeer je het gewoon nog een keer. Op een geven moment lukt het wel vanzelf. Stunt 19 Deze stunt vind ik zelf altijd al een lastige. Natuurlijk heb je weer de PCJ-600 nodig. Je ziet dat er een voetgangerspad is die je helemaal tot het einde volgen moet. Als het goed is tref je ook een ‘Rampage’ aan. En om er zeker van te zijn dat je het goed doet geef ik je alvast mee dat het om rampage 28 gaat. Ga nu vol gas richting de schans. Let op dat je niks aanraken moet. Dit vergt soms wel wat rij ervaring. Probeer ook niet op het gras te komen maar alleen over de voetgangerspad. Zo af en toe moet je een lichte bocht naar links nemen. Kijk uit dat je de soort van hek raakt aan je rechterzijde. Voor de rest is het natuurlijk weer van belang in de aërodinamische houding te gaan. Stunt 25 Eerst moet je op het gebouw zien te raken. Hiervoor moet je met je PCJ-600 een trap op. Rij nu tot de rand van het gebouw. Ga met volle snelheid op de schans af en hou je aërodinamische houding aan. Je vliegt nu over een ander gebouw heen en als het goed is zul je op een ander gebouw landen. Stunt 21 Deze zit op een gebouw. Hier geld hetzelfde voor als alle anderen op een gebouw. Ga met je PCJ-600 helemaal tot de rand van het gebouw. Vervolgens moet je vol gas richting het gebouw in een aërodinamische houding. Wel raad ik je aan om een beetje de rechterkant van de schans te nemen. Als eht goed is land je op een ander gebouw en zal het vast en zeker lukken. Stunt 34 Natuurlijk hebben we eerst de PCJ-600 nodig. Dan komen we nu bij de eerste en enigste stunt jup die exclusief voor de PS-2 is, waar jij moeite mee hebt. Bij deze stunt jump moet je over een paarden manege volgens mij heen gaan en dan ervoor zien te zorgen verder dan het hek te komen wat er staat. Hier is één ding heel erg belangrijk. Een lange goede aanloop. Als je nu naar achter blijft gaan tot je tegen een muur opknalt zul je vast en zeker bij een pompstation zijn. Ga nu vol gas naar de stunt en neem de aëroinamische houding in. Het zla nu vast lukken. Wil het je toch niet lukken, probeer je het gewoon opnieuw. heel erg bedankt _O_ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.