gtaonline Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) maar bijna iedereen doet dat dtis niet leuk en daarom wou ik ze terug pakken maar ik wist niet dat het niet mocht. weten een van jullie waar ik dan een kan downloaden voor de gewoen gta?? Bewerkt: 26 februari 2008 door GTA-Sheep Overbodige afbeelding verwijderd Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 maar bijna iedereen doet dat dtis niet leuk en daarom wou ik ze terug pakken maar ik wist niet dat het niet mocht.weten een van jullie waar ik dan een kan downloaden voor de gewoen gta?? Deze cheatprogramma's worden ook wel 'trainers' genoemd. Je kan dan met een toetsen combinatie, zoals Alt + F, een cheat activeren. De instalatie is meestal simpel. Je kopieërd het bestandje naar je San Andreas map en je kan hem opstarten. >>hier<< vind je een lijstje met trainers. Na het downloaden wel even uitpakken met >>Winrar<<. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.