Thabit Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 (bewerkt) Raad de club aan de hand van beschrijving van het tenue. Regels: Het mag een thuis/uit tenue zijn. Diegene die het geraden heeft mag de volgende doen. Je mag geen sponsor erbij zetten! Het moet een profclub zijn! Eerste: Geel met blauw shirt, blauwe broek. Bewerkt: 26 januari 2005 door Mitch Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 RKC Waalwijk? Maar dat is haast niet te doen, heel veel (amateur/proffesionals) ploegen hebben hetzelfde uiterlijk. Maar is deze goed? Trouwens in (bijna) alle Zin en Onz1n subforums beginnen dezelfde onderwerpen, raad..adhv..., .....slang, .....quiz, grappig, misschien leuk om hier ook een "voetbalclub-slang" te maken.. :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 (bewerkt) Voetbal neem ik aan? rkc waalwijk Edit: Mmmm, iets te laat Bewerkt: 26 januari 2005 door RTS Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 26 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 RKC Waalwijk? Maar dat is haast niet te doen, heel veel (amateur/proffesionals) ploegen hebben hetzelfde uiterlijk. Maar is deze goed? Trouwens in (bijna) alle Zin en Onz1n subforums beginnen dezelfde onderwerpen, raad..adhv..., .....slang, .....quiz, grappig, misschien leuk om hier ook een "voetbalclub-slang" te maken.. :lol: Nee fout, ik zal wel even tussen de regels zetten: Alleen profclubs! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 (bewerkt) Uhh, RKC? :rolleyes: Of was het NFC?!?! @Edit: Dat kon je wel even eerder zeggen hé. Bewerkt: 26 januari 2005 door spijkertje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 26 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Uhh, RKC? :rolleyes: Of was het NFC?!?! Nope en nope! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Nu ben ik de naam even kwijt! :wacko: Is het misschien...( even kijken zometeen edit ik hem even) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 (bewerkt) Top Oss, volgensmij is die het. Trouwens zitten ze in de eredivisie? Bewerkt: 26 januari 2005 door Baffie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 26 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 RBC Roosendaal? Is die het niet? Trouwens zitten ze in de eredivisie? Geen RBC, ze zitten wel in de NL eredivisie! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Ik weet bijna zeker dat het RKC Waalwijk is, bekijk de volgende foto maar eens. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 26 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Nee! Een hint: Het is een uit tenue Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Ajax Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 26 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Ajax Eeeeeen.. We hebben een winnaaaaaaar! Jij mag de volgende doen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Zwart-Wit Shirt, Zwarte broek Hint: Het is een Europeaans team, niet nederlands! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Dat is naar mijn zeggen een simpele: Juventus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts