Kai-ShockWave Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Géén nieuwe screenshots en géén nieuwe informatie.. Een goede preview kan ik dat toch niet noemen hoor. Achja.. Je krijgt tenminste wat om de tijd te doden Reageren
studio dewolf Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Jammer dat alle informatie is al bekend en oude foto's. Reageren
thagtaking Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Jammer dat alle informatie is al bekend en oude foto's. soms dan weet ik even niet of een screen wel of niet nieuw is soms zijn er ineens 8 nieuwe en dan bijna een maand geeneen dan haal ik het wel eens door elkaar Reageren
thug Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 ze proberen nog een beetje samentevatten Reageren
philip14 Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 ik had hem vanmiddag al gelezen en er stond niks nieuws in Reageren
mastala Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 PSonly is ook niet een site die als eerste nieuwe info direct van rockstar zal krijgen.. en ze hebben ook regelmatig geruchten op de site staan,,, een voorbeeld is: http://www.psonly.nl/nieuws/13256/Take-Two...ruari_of_maart/ Reageren
Swiggers Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 (bewerkt) PSonly is ook niet een site die als eerste nieuwe info direct van rockstar zal krijgen.. en ze hebben ook regelmatig geruchten op de site staan,,, een voorbeeld is: http://www.psonly.nl/nieuws/13256/Take-Two...ruari_of_maart/ IDD.. PSonly is een waardeloze site, ze zetten wel drie of vier geruchten op de site wat volgens hun "Feiten zijn". PSonly kun je nooit vertrouwen, want je weet nooit of het allemaal wel waar is.Ik denk dat ze dat doen om bezoekers te trekken. Dus allemaal hier: Vertrouw PSonly Niet !! Swiggers Bewerkt: 27 februari 2008 door swiggers Reageren
michaelfivez Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 (bewerkt) Geen nieuwtjes, maar zo'n preview is altijd gewoon vet om te lezen PS: Wanneer je missies echter afslaat is het niet zeker dat je deze later alsnog kunt uitvoeren, want sommige missies zijn tijdgebonden. Hiervan heb ik nog nooit ergens gehoord ??? Naast de autoradio (waarvan al duidelijk is dat er maar liefst achttien verschillende radiozenders zijn) Hiervan ook niet, maar dat kan aan mij liggen Bewerkt: 27 februari 2008 door michaelfivez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.