jimmyNL Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) Heey, Is het op een of andere manier mogelijk om de geluidstypes die afgespeeld kunnen worden met 'User Tracks' aan te passen? Nu is het alleen mogelijk om .mp3 en .wav bestanden erin te zetten, maar graag zou ik ook willen dat hij bijvoorbeeld .pls, .asx enzo afspeelt zodat het mogelijk is om echte Nederlandse live radiozenders erin te zetten. Het moet ergens in de broncode staan dus ook aan te passen zijn. Weet iemand waar? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.. Alvast bedankt Jimmy Bewerkt: 26 februari 2008 door jimmyNL Reageren
Donwell Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) Dat is helaas niet mogelijk voor zover ik weet, maar een poosje terug zag ik een link waarmee je muziek kunt converteren naar bijvoorbeeld MP3. De site kun je hier vinden. Edit@hieronder: Dat zou ik zo snel niet weten.. Bewerkt: 26 februari 2008 door Donwell Reageren
jimmyNL Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Dat is helaas niet mogelijk voor zover ik weet, maar een poosje terug zag ik een link waarmee je muziek kunt converteren naar bijvoorbeeld MP3. De site kun je hier vinden. Coverten is voor mij geen probleem Maar ik wil het juist met live streams doen.. die zijn helaas niet te converten... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Tja, een paar maanden geleden heb ik deze vraag ook gesteld, ik kreeg hetzelfde antwoord als jij, dat het niet mogelijk is. Ik geloof dat het wel mogelijk is, maar heb geen idee hoe.. Reageren
GangsterNL0 Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) beste jimmy, ik ben hier nu ook al een tijdje mee bezig. aangezien we weten dat tot nu toe alleen Mp3, wma en wav files werken ben ik op zoek naar mp3-files die een live stream heeft maar die zijn er bij de radio stationnen volgens mij niet, als je verder bent met broncode aanpassen ofzo zou ik het graag van je horen ! ... het lijkt me vet als het werk - het heeft idd helemaal niks met converteren te maken. groeten, Wouter Bewerkt: 28 februari 2008 door GangsterNL0 Reageren
GangsterNL0 Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 ik zit nu ondertussen ook na te denken over een apart programmatje. die kan dan online streams zoals .asx en .pls sites direct in mp3 zetten snap je? dus niet eerst opnemen en dan converteren en afspelen maar gewoon direct streamen ofzo.. ik weet het niet helemaal maar ben er hard mee bezig . Zou ook leuk zijn als ze dat in volgende Gta's ze ook toelaten dat je er zelf online streams in kunt zetten! groeten Wouter Reageren
Fantomican30 Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 ik zit nu ondertussen ook na te denken over een apart programmatje.die kan dan online streams zoals .asx en .pls sites direct in mp3 zetten snap je? dus niet eerst opnemen en dan converteren en afspelen maar gewoon direct streamen ofzo.. ik weet het niet helemaal maar ben er hard mee bezig . Zou ook leuk zijn als ze dat in volgende Gta's ze ook toelaten dat je er zelf online streams in kunt zetten! groeten Wouter Ik heb wel eens op GTAGarage een download gezien, waarbij er een live Radio Show was. Reageren
GangsterNL0 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 ik zit nu ondertussen ook na te denken over een apart programmatje.die kan dan online streams zoals .asx en .pls sites direct in mp3 zetten snap je? dus niet eerst opnemen en dan converteren en afspelen maar gewoon direct streamen ofzo.. ik weet het niet helemaal maar ben er hard mee bezig . Zou ook leuk zijn als ze dat in volgende Gta's ze ook toelaten dat je er zelf online streams in kunt zetten! groeten Wouter Ik heb wel eens op GTAGarage een download gezien, waarbij er een live Radio Show was. maar wat bedoel je daar precies mee? gewoon dat iemand radio online had gezet op die site? of dat er in het spel San andreas tijdelijk naar een echte Live radio station geluisterd kon worden, en dat radio station door iemand tijdelijk online had gezet? als het echt werkt zou ik graag een link willen ontvangen.. groeten Wouter Reageren
Fantomican30 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) maar wat bedoel je daar precies mee? gewoon dat iemand radio online had gezet op die site?of dat er in het spel San andreas tijdelijk naar een echte Live radio station geluisterd kon worden, en dat radio station door iemand tijdelijk online had gezet? als het echt werkt zou ik graag een link willen ontvangen.. groeten Wouter Nee, dan krijg je een bestand, die wekelijks geupdate word, met ongeveer 10 hiphop liedjes per week. Ze zijn dan wel in MP3 file, de download is nog niet uit maar heeft denk ik weinig met wat TS en jij bedoelen te maken. Bewerkt: 29 februari 2008 door Fantomican30 Reageren
GangsterNL0 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 maar wat bedoel je daar precies mee? gewoon dat iemand radio online had gezet op die site?of dat er in het spel San andreas tijdelijk naar een echte Live radio station geluisterd kon worden, en dat radio station door iemand tijdelijk online had gezet? als het echt werkt zou ik graag een link willen ontvangen.. groeten Wouter Nee, dan krijg je een bestand, die wekelijks geupdate word, met ongeveer 10 hiphop liedjes per week. Ze zijn dan wel in MP3 file, de download is nog niet uit maar heeft denk ik weinig met wat TS en jij bedoelen te maken. ja idd heeft er niet zoveel mee te maken dat kan ik ook wel... ik kan ook wel de complete san andreas radio 's in vice city zetten en anderzom maar dat is idd niet wat wij bedoele, wel bedankt voor je reactie groeten Wouter Reageren
K.O. Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Het lijkt me erg sterk dat je de broncode zo kunt manipuleren dat je een soort van 'plugins' kan schrijven waarmee je andere typen bestanden kan importeren. Het programma is gecompileerd en als het goed is kun je niet zo aan de broncode van SA komen. (Er bestaan wel decompilers, maar ik heb geen idee of die hierop werken en hoe het zit met de legaliteit.) Het slimste lijkt me inderdaad om te focussen op iets dat live streams direct om kan zetten in .mp3, hoewel ik denk dat je dan uiteindelijk een enorm groot audio bestand krijgt, tenzij je dat weer zo kunt veranderen dat het eerste stuk er automatisch weer af wordt gegooid, maar ik zou niet weten hoe dat moet. Heb je veel programmeer ervaringen? Ik wens je veel succes in ieder geval! Reageren
Fantomican30 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Het lijkt me erg sterk dat je de broncode zo kunt manipuleren dat je een soort van 'plugins' kan schrijven waarmee je andere typen bestanden kan importeren. Het programma is gecompileerd en als het goed is kun je niet zo aan de broncode van SA komen. (Er bestaan wel decompilers, maar ik heb geen idee of die hierop werken en hoe het zit met de legaliteit.) Het slimste lijkt me inderdaad om te focussen op iets dat live streams direct om kan zetten in .mp3, hoewel ik denk dat je dan uiteindelijk een enorm groot audio bestand krijgt, tenzij je dat weer zo kunt veranderen dat het eerste stuk er automatisch weer af wordt gegooid, maar ik zou niet weten hoe dat moet. Heb je veel programmeer ervaringen? Ik wens je veel succes in ieder geval! Nu je het er over hebt, hoe moet ik zo'n bestand bij Audio openen? Ze zijn zo groot dat m'n pc vastloopt. Reageren
GangsterNL0 Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Het lijkt me erg sterk dat je de broncode zo kunt manipuleren dat je een soort van 'plugins' kan schrijven waarmee je andere typen bestanden kan importeren. Het programma is gecompileerd en als het goed is kun je niet zo aan de broncode van SA komen. (Er bestaan wel decompilers, maar ik heb geen idee of die hierop werken en hoe het zit met de legaliteit.) Het slimste lijkt me inderdaad om te focussen op iets dat live streams direct om kan zetten in .mp3, hoewel ik denk dat je dan uiteindelijk een enorm groot audio bestand krijgt, tenzij je dat weer zo kunt veranderen dat het eerste stuk er automatisch weer af wordt gegooid, maar ik zou niet weten hoe dat moet. Heb je veel programmeer ervaringen? Ik wens je veel succes in ieder geval! daar ben ik nu net even mee bezig geweest maar dat gaat mij ook niet lukken.. wel kan ik nu met WMRecorder bijv. een live stream Zoals Slam FM direct downloaden naar Mp3 en in San Andreas afspelen zodat je het een paar seconden later hoord, maar dan heb je idd het probleem wat K.O. ook al zei namelijk dat je zo een gigantische Mp3-file krijgt, dus zou je idd iets moeten hebben dat het achterste stuk er automatish van afhaalt maar dat lukt dus niet echt... groeten Wouter Reageren
GangsterNL0 Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 heeft iemand anders misschien nog een idee ? het lukt nu niet echt Reageren
K.O. Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 (bewerkt) Misschien dat je een programma kunt schrijven dat de grootte van het bestand checkt en als dit boven een bepaalde waarde komt, een stuk verwijderd? Met audio-/video-bewerkingssoftware zoals Audacity of Windows Movie Maker is het ook mogelijk, dus het zou toch moeten werken. De vraag is alleen hoe je geluidsbestanden kunt aanpassen vanuit een bepaalde programmeertaal. Als je met google zoekt naar bijvoorbeeld "Programming audio" zie je diverse open-source bestanden die audio aanpassen (van effecten toevoegen tot hele basic-players) dus misschien dat je daar naar kunt kijken? Ik bedenk me net dat Audacity zelf ook open-source is. (Kijk hier.) Misschien dat je daar het goede stuk kunt vinden voor het verwijderen van bepaalde deelfragmenten? (Dit topic gaat trouwens ernstig richting "Computer Talk" op deze manier.) Bewerkt: 3 maart 2008 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.