Puma Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Egyptian Pyramid by Puma Gewoon een 1-dags projectje dat opeens in me opkwam. Gauw even modelen en ingame zetten, morgen nog een paar bugs fixen en voor het eind van de week is hij (hopelijk) downloadbaar. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Past goed bij die egyptische kat. (ik ben de naar ervan even vergeten) Reageren
Donwell Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Zullen we het maar 'Sphinx' noemen? Ziet er netjes uit, Puma, past inderdaad goed bij de Sphinx. Bij de eerste screen is het alleen net (en volgens mij is het ook zo) dat er een stukje van de grond afligt, misschien een klein beetje inkrimpen? Ziet er voor de rest prima uit, ga zo door. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) Ziet er beter uit! Plaats ook wat objecten Bewerkt: 26 februari 2008 door GTA_XP Reageren
Siriouz Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) cool! simpel en toch origineel! leuk gedaan puma. mss zou je het kunnen proberen om ergens een verborgen ingang te maken en dan een safehouse erin ofzo. een ingang in de muil van de sphinx ofzo en dan een heel doolhof om bij de safehouse te komen. Bewerkt: 26 februari 2008 door Siriouz Reageren
Gijsso Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) Heel orgineel, heel mooi, alleen is het een beetje 1tonig. Misschien had je sommige vlakken iets lichter of iets donkerder kunnen maken. Op het plaatje hieronder zie je dat een pyramide ook niet helemaal egaal is met kleur. Maar verder heel mooi. Wat is het volgende project?? De Sphinx?? Bewerkt: 26 februari 2008 door GTAGijsso Reageren
EXIT Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 paar geheime gangen er in maken. (ooit een onafgewerkt project van mij geweest) Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Dat ziet er mooi uit Puma, als de mod klaar is ga ik hem eind van de week zeker downloaden. @GTA_XP, als er objecten bij geplaatst worden is het minder orgineel. Reageren
Evan Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 dat met die ingangen is wel vet id inderdaad! zou dat lukken denk je puma?? verder is die mod wel gruwlijk later Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.