Dexist Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) Stijl :(stijl van de achtergrond van het bovenste plaatje op deze site(dat blauwe)): Grootte: 500px bij 150px Afbeelding: Afbeelding 1 afbeelding 2 Tekst: xSANx-xERWINx Rand: 1px zwart Kleuren: maakt niet echt uit als het maar goed past bij de afbeeldingen Extra (optioneel): -op afbeelding 1 zie je mario en luigi, ik wil alleen die mario van dat plaatje -op afbeelding 2 zie je ook een mario die wil ik dus ook -van deze 2 mario mag je een mooie signature maken -achtergrond en stijl zo als beschreven bij stijl -special effect mogen ps in de titel staat mario en luigi, niks van aantrekken das een foutje, alleen mario moet in de sig. Bewerkt: 1 maart 2008 door RonaldVC
Swiggers Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) Zeg maar wat je ervan vind. Waow, ook al is de Sig niet voor mij !! ik vind het wel heel erg mooiDavid22 echt mooi gemaakt. ik geef je een 8,9/10 Swiggers Bewerkt: 1 maart 2008 door swiggers
Dexist Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) Cool bedankt david22 hij is mooi alleen de linkse mario zijn handen zijn een beetje afgebrokkeld kan je dat fixen? Bewerkt: 1 maart 2008 door xSANx-xERWINx
David22 Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Cool bedankt david22 hij is mooi alleen de linkse mario zijn handen zijn een beetje afgebrokkeld kan je dat fixen? Zo beter?
Dexist Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 ja nu is ie goed nog een keer bedankt
Recommended Posts