Jump to content

SOTM Stemtopic (Thema: Bad Guys)

Recommended Posts

Geplaatst:

De inleverdatum voor de SOTM van deze maand is voorbij, en het stemmen kan van start gaan. Helaas zijn er deze keer wat minder deelnemers, maar toch genoeg om een leuke battle te houden. De deelnemende signatures kan je ===>HIER<=== vinden. De winnende signature zal één maand lang als header boven het GFX-fora te bewonderen zijn. :)

Stemmen kan in dit topic, en gaat op de volgende manier:

[b]Naam:[/b] (deelnemer)
[b]Waarom:[/b] (niet verplicht)

Neem bovenstaand lijstje over, en breng daarmee je stem uit. Je kan stemmen tot en met 5 maart.

Aan alle deelnemers heel veel succes!!

Geplaatst:

Naam: (deelnemer) Drunkendonkey

Waarom: (niet verplicht) ik vind hem erg leuk best leuke effecten

Succes allemaal mogen de beste winnen :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Naam: (deelnemer) Heroix

Waarom: (niet verplicht) Gewoon erg mooi gedaan en bijzonder.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Naam: (deelnemer) Heroix

Waarom: (niet verplicht)Erg mooie sig en ik vind hem iets mystirieus hebben

Geplaatst:

Naam: Drunkendonkey

Waarom: Goed bij elkaar passende kleuren, goed passende achtergrond. Kuys en Heroix, ook jullie hebben een mooie, maar deze spreekt mij het meest aan.

Geplaatst:

Naam: Heroix

Waarom: Zit dus inderdaad het beste in elkaar, mooie effecten goed gebruikte brushes, jammer van de zwarte plek aan de linker kant, maar komt van deze 3 sigs er toch boven uit ;).

Geplaatst:

Waarom: Allen zijn mooi, alleen die van Heroix net iets mooier door bijpassende kleuren en vele effecten.

:dans:Go Heroix :dans:

Geplaatst:

Waarom: Omdat die goed in elkaar zit en goed kleuren gebruik. Ik zat eerst te denken aan Drunkendonkey maar die koos ik niet omdat het niet klopt (wario komt niet voor in mario galaxy). En die van Heroix is mooi goed en aansprakelijk.

Geplaatst:

Waarom: Zijn sig valt het meeste op, eigen gemaakte achtergrond, wat ik toch het mooist vind, dan een stock en die bewerken.

[ Rate:9/10 ]

Geplaatst:

Vote: Drunkendonkey

Samen met Heroix's signature steekt deze duidelijk boven de rest uit, en deze sig heeft mijn stem te danken aan de leuke tekst en de leuke render. Heroix, jouw signature is ook erg mooi en ik zie dat je er veel werk aan gehad hebt, maar ik vind de kleuren net wat te donker. Drunkendonkey, jammer dat de tekst er net niet oppast, dat is een klein minpuntje, maar voor de rest een mooie sig.

Geplaatst:

Stem: Drunkendonkey

Ik vind die van Kuys erg onoverzichtelijk en te veel van het rood.

Die van Heriox is redelijk, maar te weinig te zien. Veel zwart.

In die van drunkendonkey zie ik toch het meeste kwaliteit zitten, waar ik weinig aanmerkingen op kan maken. Vandaar mijn stem :)

Geplaatst:

De stemperiode is voorbij, winnaar van deze SOTM is geworden: Heroix! :)

Heriox, van harte gefeleciteerd, jouw signature zal zo snel mogelijk als header bovenaan het GFXfora worden geplaatst.

Aan alle deelnemers bedankt voor het meedoen, en bedankt aan alle stemmers. Binnenkort weer een nieuwe ronde, met nieuwe kansen..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...