Jump to content

Waar visual café downloaden?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb voor informatica het programma Visual Café nodig.

Zit al tijdje te zoeken maar kan het nergens vinden...

Ik zoek een versie die op windows xp draait.

Geplaatst:

Naar mijn weten is Visual Cafe van Symantec niet een gratis programma. Wel kan je gratis een demo downloaden, maar voor het volledige pakket zal je moeten betalen.

Als je het nodig hebt voor school, zou jouw school het eigenlijk ook moeten kunnen leveren. Dus vraag eens na op school..

===>Meer informatie.<===

Geplaatst: (bewerkt)
Naar mijn weten is Visual Cafe niet een gratis programma. Wel kan je gratis een demo downloaden, maar voor het volledige pakket zal je moeten betalen.

Als je het nodig hebt voor school, zou jouw school het eigenlijk ook moeten kunnen leveren. Dus vraag eens na op school..

Op de schoolcomputers staat het wel geinstaleerd ja, maar we moeten het ook thuis op de computer hebben.

Misschien staat het op de CD-rom die bij het boek zat, maar die ben ik kwijt :7. (ooit in schoolcomputer gestopt en vergeten eruit te halen..)

Maar ik kan dan denk ik beste de cd van iemand anders lenen en even kijken of het erop staat.

Ons boek heet trouwens turing, misschien dat iemand weet of het programma op die cd wordt bijgeleverd?

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik heb even nagekeken voor je op wikipedia.

Het programma is van Symantec, (Bekend van Norton Anti Virus, firewall, etc..)

Kan het dan niet kloppen dat je hiervoor moet betalen?

men verwijst je op wikipedia door naar een ander programma, misschien dat eens proberen?

Pas wel op!, ik test zelf de links niet, dus pas altijd op met downloaden en voer achter het downloaden altijd een scan uit met een virusscanner(en pas zeker op voor Warez en Crack, maar daarvan gaan ze nu op wikipedia geen link plaatsen hé ^_^ ) (en koop software legitiem als ze te koop wordt aangeboden :tu: )

EDIT: Volgens mij heb ik een beetje te lang aan mijn Post zitten te typen, aangezien al een post staat en een antwoord :s...

Greetz :cya:

Bewerkt: door gtagangster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...