Jump to content

Xfire error

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo :) ik heb sins ik denk 2 weeken Gta SA en ik doe vaak Multiplayer. alleen ik krijg laatste tijd veel xfire errors en ik dagt ik kijk is bij Singleplayer en daar krijg ik het zelfde... dus wat valt er te doen?

Xfire uit? > al geprobeerd dan krijg ik een error van windows..

Ik weet het nie meer

Greetz Rodney.

Geplaatst:

Ik denk dat je dan modificaties gebruikt die het spel dusdanig beïnvloeden dat jij bijvoorbeeld een betere handling of iets anders hebt wat jou beter/slechter maakt dan normaal. Verwijder al die mods eens, misschien werkt het dan wel.

Werkt het nog niet dan heb je waarschijnlijk V1.01 of V2. Dit kan je zien door in het beginscherm rechts onderin te kijken. Staat er niks dan heb je V1. Staat er wel wat (V1.01 of V2) dan kan je niet modden. Download dan deze patch en start hem op. Klik een paar maal op 'Next', totdat je bij een venster komt waar je je GTA San Andreas map moet aangeven. Selecteer deze. Standaard is dat 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\'. Het kan dus afwijken. Je kunt na deze patch modden. Wellicht is je probleem nu verholpen.

Geplaatst: (bewerkt)

Welke versie is dat dan? De patch zou makkelijk een EU 2.0 versie moeten kunnen patchen. Illegaal gedownload? :{

Kijk eens even in de map Script in ...\Data\Script:

Script.img

• 562 kb => Versie 2
  • 568 kb => Versie 1

Edit: Als je de patcher uitvoert, klik dan rechts op de drie puntjes om naar je SA map te bladeren. Je hebt het pad daar namelijk helemaal in hoofdletters getypt, wat voor problemen kan zorgen.

Bewerkt: door Big Boss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...