Jump to content

Het burgers


Sprayboy

Recommended Posts

Daar hebt ik een goeie vraag erover: precies het zelfde met niko`s contactpersonen( of ander manier wat dan ook). Moet het ook mogelijk zijn dat je ook met gewone( onbekenden) burgers een(of meer) relatie kan opbouwen. Dat zou me super vet zijn!!! ^_^:D8)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom plaats je dat niet in het wensen en verlangens topic ?? :{

=> Maar ik denk dat Rockstar nooit zo ver zal gaan alhoewel dat wel leuk zou zijn :puh:

Maarja het blijft GTA en niet de sims of één of andere simulatie :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Daar hebt ik een goeie vraag erover: precies het zelfde met niko`s contactpersonen( of ander manier wat dan ook). Moet het ook mogelijk zijn dat je ook met gewone( onbekenden) burgers een(of meer) relatie kan opbouwen. Dat zou me super vet zijn!!! ^_^:D8)

als je met allemannetjes in gta4 een relatie moet opbouwen is de conzole te klein

Link to comment
Delen op andere websites

volgensmij had rockstar bevestigd dat je geen relatie kon beginnen met burgers. wel kun je korte gesprekken houden net zoals in GTA SA.

kon dat in SA? (met normale mensen dan niet met gang-homies)

een relatie beginnen met een burger is wel wat ver gezocht het zou wel leuk zijn als je bij een burger staat en niko scheld iemand uit of hij begint in zijn eigen taal te schelden:P

maaree het zou wel grappig zijn maar geen groot verbeter punt

Bewerkt: door thagtaking
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat de consoles daar krachtig genoeg voor zijn(of rockstar te lui)... om zooveeel mensen in dat spel te hebben die allemaal anders eruit zien, en waarmee je dan een vaste band mee kan hebben... ik denk dat je net als bij san andreas vaker dezelfde mensen tegenkomt.. en dat je daarmee dan een kort gesprekje kan houden door bijvoorbeeld positief of negatief te beantwoorden(net als in san andreas)

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat de consoles daar krachtig genoeg voor zijn(of rockstar te lui)... om zooveeel mensen in dat spel te hebben die allemaal anders eruit zien, en waarmee je dan een vaste band mee kan hebben... ik denk dat je net als bij san andreas vaker dezelfde mensen tegenkomt.. en dat je daarmee dan een kort gesprekje kan houden door bijvoorbeeld positief of negatief te beantwoorden(net als in san andreas)

Niet lullig bedoeld, maar heb je je wellis in console gaming verdiept?

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat dit bij wensen en verlangen hoort, en het is

niet nodig om er een nieuw topic te maken voor dit dus een :slotje:

Dit haat ik dus. Beginners die 14 posts hebben, en die spelen voor moderator !

Je mag niet spelen voor moderator, dat is verboden! :duh:

( Alleen als je daar toestemming voor hebt )

Mij lijkt niet dat je met 'Burgers' een relatie kan hebben,

Net zoals ze hier boven al zeggen "Het blijft GTA en geen Sims"

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...