Arthis Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) Hee, ik ben bezig met een nieuwe sig en volg deze tuturiol, alleen ik kom al niet verder bij de eerste stap: de gradient. Ik weet niet hoe je deze gradient maakt. Weet iemand het? Alvast bedankt >>> Door RonaldVC: Titel duidelijker gemaakt.<<< Nog niet echt duidelijk, ik bedoel specifiek die gradient uit de tut, niet gradient over het algemeen. Bewerkt: 28 februari 2008 door m.r.gido Reageren
joppie Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Als je zo'n roze geval hebt moet je die openen, want daarop maak je die rondjes enzo... het is dus zegmaar de achtergrond... Heb ik dit juist? anders moet iemand me maar verbeteren... Reageren
2fast{0} Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) Een gradiant kun je maken door naar >Layer >Fill Layer >Gradiant... Je zult nu een nieuw scherm zien, hier klik je eerst op "OK", dan kun je de gradiant klikken. Hier moet je dus de goeie kiezen. Je kunt de kleur en soort veranderen door op het "Gradiant" te klikken. Veel succes. Bewerkt: 26 februari 2008 door 2fast{0} Reageren
Arthis Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Een gradiant kun je maken door naar >Layer >Fill Layer >Gradiant...Je zult nu een nieuw scherm zien, hier klik je eerst op "OK", dan kun je de gradiant klikken. Hier moet je dus de goeie kiezen. Je kunt de kleur en soort veranderen door op het "Gradiant" te klikken. Veel succes. Hij staat er niet bij . Weet iemand misschien welke gradient het is? WEl stom dat het niet in die tut vermeld stond Reageren
Ice Banana Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Klik eens op je Paintbucket tool, weet je die zijn? Dat is dat emmertje. Net boven je Blur (Druppel). Dat staat in dat venstertje links van je in photoshop. Als je daarop rechtsklikt zie je Gradient staan. Dat is de Gradient tool . Vindt je het niet? Duw op G op je toetsenbord. In je balkje bovenaan zie je nu je Gradient benodigdheden. Screen; Reageren
Arthis Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Ik snap wel hoe je een gradient maakt, maar niet hoe je die ene gradient maakt uit die tut. Reageren
.Levi. Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Ik snap wel hoe je een gradient maakt, maar niet hoe je die ene gradient maakt uit die tut. Als je snapt hoe je een gradient moet maken dan is het heel eenvoudig hetgeen te maken wat jij in de tutorial ziet staan. Namelijk een kwestie van een aantal kleuren uitkiezen bij een gradient, schuin een lijn trekken en je bent klaar. Om het nog geleidelijker te laten overlopen kun je naar Filter>Blur>Gaussian Blur gaan. Door te kiezen welke kleuren je wil hebben moet je naar het rechthoekige venster gaan linksboven in photoshop waar je ziet welke kleur er op dat moment gekozen is. Kortom, het is erg simpel om zoiets na te maken zodra je weet hoe de gradient tool werkt en dat weet je. Het enige wat nu van belang is, is dat je kleuren gebruikt die zo dicht mogelijk passen als die in de tutorial worden gebruikt. Reageren
WeeFloow Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) Het is eigenlijk heel makkelijk. Je drukt op je gradient tool. Dan dubbelklik op de gradient die je op dat moment gebruikt. daar kun je je eigen gradients make bij die balk. als je je muis ongeveer een mm onder het midden van die balk klikt krijg je nog een extra blokje voor je eigen kleur Bewerkt: 8 maart 2008 door WeeFloow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.