Jump to content

Missie Hulp: OG Loc

Recommended Posts

Geplaatst:

Homie's van GTA :D:puh:

Hebben jullie misschien tips voor de missie: Og Loc ?

Want bij mij val ik altijd met de motor en is Freddy al heel verweg

en is de missie failed :cry:

Gangster Cj :D

Geplaatst:

als het goed is blijft hij min of meer wachten,

misschien kan je voor de missie wheely's trekken of stoppies maken om je bike skill omhoog te werken omdat je dan minder kans hebt om van je motor af te vallen.

Geplaatst:

Ik raad je aan om altijd rustig te rijden. Freddy, oftewel de gast die jullie volgen zal op meerdere plekken even stoppen. Heb je er moeite mee om hem bij te houden kan je ook een eigen route bedenken. Het is namelijk niet de bedoeling hem perse te volgen. Zorg ervoor dat je over een shotgun ofzo beschikt om de gasten bij het einde makkelijk uit de weg te ruimen. Het is belangrijk dat je gewoon rustig achter hem aan rijd en ze uit de weg ruimt bij het aangekomen plek. Je hoeft je egt nergens voor te haasten. Probeer hem ook niet met drive-by's te vermoorden want dit heeft geen zin. Freddy kan namelijk niet dood voordat je bij glen park aankomt. Schiet niet! Dit zal alleen ten koste van je rijgedrag gaan. Wil het je allemaal toch niet lukken kun je hier een save-game aanvraag doen.

Veel succes verder :tu:

GTA-fan2

Geplaatst:
Het is namelijk niet de bedoeling hem perse te volgen.

Het is volgens mij wel degelijk nodig om Freddy te volgen, anders zal de missie falen en kun je weer van voor af aan beginnen...

Probeer hem ook niet met drive-by's te vermoorden want dit heeft geen zin. Freddy kan namelijk niet dood voordat je bij glen park aankomt.

Nog nooit een goede drive-by uitgevoerd op Freddy? Ik voer altijd een drive-by op hem uit als ik aan kom gesneld en hij staat te wachten, vaak vat zijn motor na een poosje vlam, waardoor deze ontploft en Freddy dood gaat. Overigens kom je niet aan bij Glen Park, maar bij een baskekbal pleintje dichtbij het Tiki Theater. ;)

In andere woorden, zorg er altijd voor dat je goede wapens hebt, een shotgun raadt ik eigenlijk ook af. Deze wapens zijn alleen goed van dichtbij, op de Combat Shotgun na. Als je dichtbij komt hebben de Vagos een soort van vrij spel, waardoor je zo dood bent. Zorg dus voor een AK-47 (o.i.d.) om ze bij het basketbalpleintje uit de weg te ruimen, en zorg voor een flinke munitie aan een drive-by wapen, zoals de Tec-9, SMG of de Micro-SMG.

Overigens is het ook handig om met de PCJ-600 de route eens een paar keer door te lopen, met een redelijke snelheid uiteraard. De route staat hieronder aangegeven.

oglocur3.png

Rood - Route die Freddy rijdt

Groen - Start

Blauw - Basketbalpleintje

Hiermee zal het wel moeten lukken, succes!

Geplaatst:
Het is namelijk niet de bedoeling hem perse te volgen.

Het is volgens mij wel degelijk nodig om Freddy te volgen, anders zal de missie falen en kun je weer van voor af aan beginnen...

Wat ik bedoel is dat je een andere route kan nemen op een gegeven moment. ;) Dit is namelijk het geval bij het gedeelte waar Freddy de snelweg op gaat. Hier kan je een andere weg nemen (zie kaart). Jij hebt dan geen last van tegenverkeer en je zal een stuk eerder aankomen dan Freddy.

oglockaartbo4.png

Probeer hem ook niet met drive-by's te vermoorden want dit heeft geen zin. Freddy kan namelijk niet dood voordat je bij glen park aankomt.

Nog nooit een goede drive-by uitgevoerd op Freddy? Ik voer altijd een drive-by op hem uit als ik aan kom gesneld en hij staat te wachten, vaak vat zijn motor na een poosje vlam, waardoor deze ontploft en Freddy dood gaat. Overigens kom je niet aan bij Glen Park, maar bij een baskekbal pleintje dichtbij het Tiki Theater. ;)

Freddy zal je niet van zijn motor dood af kunnen schieten zoals normaal. Je zult hem pas dood krijgen zodra zijn motor dus vlam vat. Het beste zou je gewoon hem blijven kunnen volgen het is alleen een kwestie van hem volgen en hem niet te ver kwijt raken. Aangekomen bij het pleintje knal je hem en zijn homies dood. En de hele tijd schieten, gaat ten koste van je rijstijl.

GTA-fan2

Geplaatst:

Rij aan het begin voral niet te snel. Freddy stopt in het begin nogal vaak. En als je op die lange weg bent vlak voor de snelweg ( bij de kaart van Donwell de weg boven het groene stipje) voluit gas geven en op de stoep gaan rijden. Hier is het een kwestie palen ontwijken. En als je van de snelweg af bent (of gta-fan2's route genomen hebt) rustig de bogten nemen en de rest weer vol ras. Aan het ijnde gewoon een paar headshots met een uzi maken en je hebt de missie gehaalt. Heel succes nog met de missie!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...