js007 Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 een vriend van mij zecht dat hij een total conversation voor vice geeft er zitten nieuwe auto's in en 2 grote wtc torens vce city utymaded ik kan hem nergens vinden help Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 een vriend van mij zecht dat hij een total conversation voor vice geeft er zitten nieuwe auto's in en 2 grote wtc torens vce city utymaded ik kan hem nergens vinden help Dan zoek je toch niet goed, want de eerste hit via Google was al raak. >>Klik!<< Reageren
js007 Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) een vriend van mij zecht dat hij een total conversation voor vice geeft er zitten nieuwe auto's in en 2 grote wtc torens vce city utymaded ik kan hem nergens vinden help Dan zoek je toch niet goed, want de eerste hit via Google was al raak. >>Klik!<< ben ik al tegen gekomen aar heel het eiland moet toch veranderd zijn ? en het duurd heel lang bij mij om hem te downloaden 6 uur Bewerkt: 26 februari 2008 door js007 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 een vriend van mij zecht dat hij een total conversation voor vice geeft er zitten nieuwe auto's in en 2 grote wtc torens vce city utymaded ik kan hem nergens vinden help Dan zoek je toch niet goed, want de eerste hit via Google was al raak. >>Klik!<< ben ik al tegen gekomen aar heel het eiland moet toch veranderd zijn ? en het duurd heel lang bij mij om hem te downloaden 6 uur Nee, er worden wel gebouwen en billboards vervangen, maar geen hele eilanden. Alleen het eiland van de WTC komen erbij. De download kan inderdaad een beetje lang duren, maar als je geduld hebt heb je hem zo. Reageren
js007 Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 een vriend van mij zecht dat hij een total conversation voor vice geeft er zitten nieuwe auto's in en 2 grote wtc torens vce city utymaded ik kan hem nergens vinden help Dan zoek je toch niet goed, want de eerste hit via Google was al raak. >>Klik!<< ben ik al tegen gekomen aar heel het eiland moet toch veranderd zijn ? en het duurd heel lang bij mij om hem te downloaden 6 uur Nee, er worden wel gebouwen en billboards vervangen, maar geen hele eilanden. Alleen het eiland van de WTC komen erbij. De download kan inderdaad een beetje lang duren, maar als je geduld hebt heb je hem zo. ik kan toch geen 6 uren wachten Reageren
Tieess Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Het zou wel moeten als je het wil js007... Reageren
js007 Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 ik heb een paar filmpjes bekeken op google video en ik vind het niet zo leuk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.