Jump to content

Carspawnen bij samp

Recommended Posts

Geplaatst:

heej ik heb samp al een tijdje maar sommige spawnen een car hoe doe je dt ?

alvast bedankt.

(ik heb wel dt programma al gedownload voor te cheaten en derest werk gwn sppr , wil alleen weten hoe je een car spawned)

smetalx

Geplaatst:

alvast bedankt.

(ik heb wel dt programma al gedownload voor te cheaten en derest werk gwn sppr , wil alleen weten hoe je een car spawned)

smetalx

Een car spawnen zit meestal in de server zelf met een command. Probeer eens /commands of /help om te kijken of zo'n spawn command ertussen zit. Dit zit niet in elke server, maar ik heb er gezien waar dit wel kon. :Y

Een andere reden kan zijn dat het admins zijn, want admins kunnen auto's spawnen en andere dingen wat gewone spelers niet kunnen. :)

Over cheatprogramma's geef ik je geen informatie, want dat mag niet in SA-MP. ;)

Geplaatst:

alvast bedankt.

smetalx

Een car spawnen zit meestal in de server zelf met een command. Probeer eens /commands of /help om te kijken of zo'n spawn command ertussen zit. Dit zit niet in elke server, maar ik heb er gezien waar dit wel kon. :Y

Een andere reden kan zijn dat het admins zijn, want admins kunnen auto's spawnen en andere dingen wat gewone spelers niet kunnen. :)

Over cheatprogramma's geef ik je geen informatie, want dat mag niet in SA-MP. ;)

daar hoef ik ook geen info over oohr ;) maar het is geen programma wt je nodig heb om autos te spawnen ?

Geplaatst:

Nee, als je op servers zit niet. Maar, hiervoor moet er wel een optie zijn inbegrepen waarmee je cars kunt spawnen. Sommige servers maken gebruik van 'DEBUG', een filterscript waarmee je op de volgende manier cars kunt spawnen.

/v [iD]/[Modelnaam]

Je kunt dan het ID van het voertuig invoeren, of een gedeelte van de modelnaam. Dit filterscript zit niet op elke server. ;) Andere servers gebruiken gewoon een zelfaangemaakt command, en anderen gebruiken geen command-spawns.

Geplaatst:
Nee, als je op servers zit niet. Maar, hiervoor moet er wel een optie zijn inbegrepen waarmee je cars kunt spawnen. Sommige servers maken gebruik van 'DEBUG', een filterscript waarmee je op de volgende manier cars kunt spawnen.

/v [iD]/[Modelnaam]

Je kunt dan het ID van het voertuig invoeren, of een gedeelte van de modelnaam. Dit filterscript zit niet op elke server. ;) Andere servers gebruiken gewoon een zelfaangemaakt command, en anderen gebruiken geen command-spawns.

als zn server daar aan doet hoe moet je dt dan al nog uitvoeren ?

Geplaatst:

/v [iD]/[Modelnaam]

als zn server daar aan doet hoe moet je dt dan al nog uitvoeren ?
Dat zegt Donwell net: In de chatbox /v [iD]/[Modelnaam] intypen, in de chatbox typen activeer je door op T te drukken. Er zijn trouwens nog vele andere manieren, misschien zelfs wel 100 en om dat hier nou uit te gaan leggen lijkt me nu weer niet nodig.

Daarnaast bestaat er een PB-functie, waarmee je aan gebruikers op een server Privé Berichten (PB's) kunt sturen. Dat doe je via het commando /pm [gebruikerID] [bericht]. Stuur gewoon een PB naar een admin, die weet je vraag vast en zeker te beantwoorden ;).

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...