Mirrrr Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Onderwerp: Freestyle Soort design: sig Size design: Tot de maximale maten Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: ASAP Opmerking: Veel plezier
Mirrrr Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 (bewerkt) Het heeft even geduurd maar hier zijn toch eindelijk de inzendingen voor onze battle. 2Fast{0} Mirrrr Sorry voor de dubbelpost en veel plezier en succes!!! Bewerkt: 16 maart 2008 door Mirrrr
Donwell Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 2fast{0} Om eerlijk te zijn, heb ik beter werk van jouw gezien. Persoonlijk vind ik de sig ietwat aan de drukke kant. Veel verschillende tinten kleuren, en van die kleine effectjes die ook weer met een verschillende kleur zijn. De render zit er erg in 'verwerkt', waardoor ik alleen het gezicht nog zie en voor de rest niets. Jammer dat je deze er niet een beetje buiten hebt gelaten. De tekst is daarnaast ook nog onduidelijk; passend lettertype, maar als die border er niet omheen had gezeten had ik niet gelezen dat je naam er stond. Voor de rest is de border in orde. Rate: 6,7/10 MirrrrJe hebt me de sig al eens laten zien via MSN, en toen vond ik hem al mooi, nu is hij dat nog steeds. Niet te druk, en je effecten zitten er prima omheen. De achtergrond is niet te druk, en de tekst nogmaals op de achtergrond past er zeker bij. Ook de tekst op de voorgrond ziet er prima uit, mooi lettertype en de plaatsing zorgt ervoor dat de tekst er lekker uitschiet. Het lijntje om de gitaar heen past ook mooi, alleen een border mis ik/zie ik niet (goed). Volgens mij is dit wel één van je betere sigs. Rate: 9,1/10 Stem: Mirrrr
Galiorix Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 (bewerkt) Nounou, dat heeft lang geduurt. Gelukkig zijn de signatures wel mooi Mirrrr: Mooi, erg mooi. Je hebt een leuk formaat gekozen, waardoor de sig niet zo gauw lege vlakken krijgt. Toch heeft de signature een beetje een leeg gedeelte aan de rechterkant maar opzich is dat nog niet zo erg, aangezien de rest van de signature goed gevuld is. Je render is zoals gewoonlijk super uitgeknipt en ook het inblenden is weer goed gelukt. Je stock past goed bij de render en de effecten die je er in gebruik hebt zijn mooi. Dankzij de belichting en de kleur van de huidskleur, steekt het hoofd en de hals van Steven een beetje af bij de achtergrond, wat geen verkeerd effect geeft. Maar, hij is misschien een beetje té overbelicht waardoor het al een beetje een vage vlek word. Leuk is dat licht straatje rond de gitaar en de kleur is goed gekozen Dan de tekst: leuk en origineel gedaan Vooral dat Little, wat er ziet uit als een serie lampen bij een concert ofzo waardoor het goed bij het thema van de signature past. De kleur van de tekst is goed gekozen en het font van de onderste tekst is ook leuk gedaan. Er zit een border omheen maar die zie je nauwelijks en naar mijn mening is dat bij deze sig ook niet nodig. Geweldige sig Mirrrr 2Fast{0}: Mooi. Veel beter als de creaties van je vorige battles. De brushes die je voor de achtergrond gebruikt heb zijn leuk en je hebt genoeg variätie in de achtergrond gebracht waardoor hij niet gauw saai word. Hij is misschien zelfs een tikkeltje druk, waardoor hij gauw de aandacht trekt en een beetje schreeuwerig overkomt, maar dat is niet zo erg dat het negatief uitvalt. Render is mooi uitgeknipt en ingeblend dus dat zit wel goed. De kleur die je gekozen heb voor de achtergrond is leuk maar het was denk ik mooier geweest als je de kleur van het blauwe over je render heen, gewoon in dezelfde kleur als de achtergrond links had gedaan. De kleuren passen namelijk niet helemaal bijelkaar, waardoor het niet helemaal één geheel lijkt. Het rood door de achtergrond heen staat speels en zorgt voor wat afwisseling. De tekst: het font en de kleur past niet echt bij de sig. Het lijkt er eigenlijk een beetje op alsof het er gewoon kwakkeloos opgegooit is, waardoor het niet bij het geheel past. Ook jammer is dat de tekst heel erg pixelig is waardoor hij nauwelijks leesbaar is, probeer daar op te letten. De border is ok, de kleur en dikte zijn gewoon goed. Stem: Mirrrr Waarom niet 2Fast{0}: Als de tekst beter was, had je misschien wel mijn stem gehad. De tekst was gewoon de grootste afknapper. Greetz Bewerkt: 16 maart 2008 door Galiorix
2fast{0} Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Beide bedankt voor jullie uitgebreide votes. Maar zijn er nog mensen die willen stemmen ? 2 stemmen zijn er zo weinig.
js007 Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 ik doe dit niet onder bewind van 2fast{0} er is geen pistool tegen mijn hoofd gedrukt door 2 fast{0} ik vind die van mirrrr wat te 60's en het is ook niet mijn styl maar die van 2fast{0} is wel heel mooi naar mijn mening een sportieve tint mijn stem 2fast{0}
RonaldVC Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Battle afgelopen, winnares Mirrrr! Mirrrr, 1 punt voor jou erbij! 2fast{0}, helaas geen punt verdiend in deze battle.. Ranking updated, en topic locked.
Recommended Posts