Jump to content

Gaaf oorog spel?

xXpLaToNiUmXx

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo ,

weet iemand hier een gaaf oorlog spel dat je bijv. uit een vliegtuig moet springen met je parashuit

en dan neerlanden met je geweer enzo

en dat je met je camo in de bosjes legt als iemand zoon spel weet plz anwoord dit dan.

moet ee spel zijn voor de ps2

Geplaatst:

Als je een goed realistisch spel wil voor op de PS2, raad ik je Socom U.S. Navy Seals: Combined Assault, of Socom 3 aan. Uit vliegtuigen springen zit er niet in, maar je kan wel in de bosjes gaan liggen met camo. ^^ Ook de online modus hierop is heel leuk.

Als je echt uit een vliegtuig wil springen zou ik Battlefield 2: Modern Combat kopen. ;)

Geplaatst:
Als je een goed realistisch spel wil voor op de PS2, raad ik je Socom U.S. Navy Seals: Combined Assault, of Socom 3 aan. Uit vliegtuigen springen zit er niet in, maar je kan wel in de bosjes gaan liggen met camo. ^^ Ook de online modus hierop is heel leuk.

Als je echt uit een vliegtuig wil springen zou ik Battlefield 2: Modern Combat kopen. ;)

ok thnx maar ik heb socom al 1, 2, 3 , combined assault al

ik ga wel ff kijken voor battlefield 2

Geplaatst:

ok thnx maar ik heb socom al 1, 2, 3 , combined assault al

ik ga wel ff kijken voor battlefield 2

Oke, nice. Speel je ook online?

Geplaatst:

Bij Modern Combat zul je ook niet uit een vliegtuig gedropt worden en het vliegen in een Helicopter komt ook niet vaak voor. (vliegtuigen zitten er niet in) Hier heb ik het over de single player, multiplayer zover ik weet komen daar wel veel helicopters voor.

Geplaatst:

ik zet hier alvast paar tips ^_^

call of duty 1,big red one

medal of honor games

killzone

niet echt games waar je uit een vliegtuig wordt gedroptt maar denk bij één van de medal of honor games wel hoor

Geplaatst:
niet echt games waar je uit een vliegtuig wordt gedroptt maar denk bij één van de medal of honor games wel hoor

da's medal of honor airborne.

het mooie aan dat spel is dat je zelf kan kiezen waar je land.alleen volgens bij niet voor de Ps2

• 3 weken later...
Geplaatst:
Je zou Battlefield 2 Modern Combat moeten halen is echt gaaf

bf2-mc is best lachen maar een nadeel is dat je missies hebt en geen grote levels om in te spelen

Geplaatst:
Je zou Battlefield 2 Modern Combat moeten halen is echt gaaf

bf2-mc is best lachen maar een nadeel is dat je missies hebt en geen grote levels om in te spelen

ja het spel heeft ook niet echt een verhaal

wel leuke multiplayer

• 2 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Als je een Echte realistiche game wil spelen doe dan dit:

BF2 kopen en dan de Project reality mod downloaden :D

Of je kan ook Armed Assault kopen (gemaakt met hulp van het Amerikaanse leger :D)

Geplaatst:

Er zijn veel gave oorlogs spellen !

Ik zal er een aantal opnoemen met prijs erbij. :tu:

Ik heb het een beetje op realistische spellen gehouden niet met monsters enzo. ^_^

Battlefield 2 € 20,-

Battlefield 2142 (toekoms) € 20,- (Deluxe edition is € 30,- )

Call of Duty 4 € 60,-

Call of Duty 2 (WW2) € 20,-

Enemy Territory: Quake Wars € 30,-

Medal of Honor Collection € 35,-

Soldier of Fortune: Payback € 40,-

Frontlines: Fuel of war € 50,-

Ik hoop dat er een leuk spel tussen zit dat bij jou past ! Mijn favorieten zijn iniedergeval Battlefield 2 en de Call of Duty serie ! :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...