jojogta3 Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 (bewerkt) heb jij rainbow six 3: tom claney's zo ja hoe ver ben je dan ik heb een vraag bij volgens mij de 4de missie dat je die vrouw moet redde uit dat huis en dat je haar samen met een man moet beschermen hoe hebben jullie dat gedaan heeft niemand het van jullie en weet niemand waar ik het over heb dan mag hier een slotje op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bewerkt: 26 januari 2005 door jojogta3 Reageren
Slimm Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Misschien kan je een Walktrough zoeken op internet.. Reageren
jojogta3 Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 yes ik ben eindelijk verder Reageren
Sand-Rock Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Moet je eens een PB zenden naar Robienske ( was dat Raven Shield ) Robienske heeft die ( misschien al verdergeraakt ) denk dat hij de laatste tijd alleen maar met MTA bezig is zal eens vragen of k em mag lenen en dan proberen van uit te spelen als het lukt om die missie uit te spelen zal je een pb zenden met uitleg ( als je nog steeds wil ?? ) Reageren
big shootah Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 (bewerkt) ik heb hem gekocht toen hij net uit was bes mooi kom alleen niet verder bij lvl 4 in dat groot landhuis waar je die 2 gasten moet redden vet lastig edit. dit is de zelfde missie waar jij hangt jojogta3 Bewerkt: 10 februari 2005 door big shootah Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 Ben niet zo rainbow six van ik heb een keer gespeeld ik vond eht erg saai geef maar lkker counter strike Reageren
azert Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 ik heb het niet maar ik speel het bij een vriend Reageren
Warrior Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Geplaatst: 14 april 2005 ik zit nu bij een level dat je een penthoues moet insluipen ik kom voorbij het mannetje bij de tv en ik de telefoon bereiken daar doen wat ik moet doen maar ik weet niet waar de computer staat en hoe ik langs al die mannetjes moet komen asjeblieft antwoorden als je het weet Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Geplaatst: 14 april 2005 ik weet niet hoe je engels is, maar sites als gamefaqs.com willen ook vaak zat wonderen doen Reageren
Warrior Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Geplaatst: 14 april 2005 ik weet niet hoe je engels is, maar sites als gamefaqs.com willen ook vaak zat wonderen doen mijn engels is goed en ik heb al op gamefaqs gekeken en hij stond er helemaal nie tusse kerel Reageren
Warrior Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 als iemand weet zeg asjeblieft ik mag em maar een weekje lenen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.