Jesperkaj Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 (bewerkt) Net gemaakt, rates & comments, plz. Bewerkt: 27 februari 2008 door Blizzard Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Net gemaakt, rates & comments, plz. Vind die andere toch beter hoor, deze heeft zo weinig inkijk Outline van de render is net iets te dik. En ook de outline op de vallende bladeren had iets dunner gemogen. Deze valt me minder in smaak dan je huidige signature. 5.5/10 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 (bewerkt) Ziet er ok uit. Je hebt een mooie render en de achtergrond past er goed bij. Vooral het effect dat de bladeren soms over de render heen gaan is mooi gedaan. De outline die je toegevoegd hebt ziet er ook erg goed uit. Niet te dik vind ik. Maar wat me opvalt is dat die outline ook om wat bladeren zit soms. Daarmee bedoel ik die bruine bladeren. Dan komen we nu bij de tekst. Het valt me op dat dit vaak wat minder is aan je sigs. Probeer hier wat tuts voor te volgen. Misschien wat meer blending options bijvoorbeeld. De border is goed en je hebt een goede kleur ervoor. Probeer de volgende keer eens iets nieuws door de render door de border heen te laten lopen. Dit kan zo af en toe een mooi effect geven. Ook viel het me op dat er tussen de haar nog witte stukken zitten. GTA-fan2 Bewerkt: 27 februari 2008 door GTA-fan2 Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Mooi gemaakt, Alleen wat heb jij met vrouwen? Ik bedoel: Je maakt altijd een sign met een meisje. OTTO Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Mooi gemaakt, Alleen wat heb jij met vrouwen?Ik bedoel: Je maakt altijd een sign met een meisje. OTTO Niet altijd hoor. Mijn 1e signature was een man (teminste, dat denk ik). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.