Sonny-The-Pilot Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Heey het leek me wel leuk om een 'topic' te starten over mixes, vertel hier wat je de leukste mixes vind en de leukste mix-DJ's. Mij favoriete mix DJ is DJ Sonny en het favoriete mix nummer is: DJ Sonny - Party Mix Veel plezier in dit 'topic' ik hoop dat jullie nu weer wat leuke mixes kennen door dit topic! Reageren
GTAspirit Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) in belgie hebbenze twee discotheken die heel veel mixen draaien dat zijn :De illusion en highstreet hightsstreet hoor je in de naam hoogstraten daarom ook in hoogstraten en illusion ligt in kasterlee. ik heb een site gevonden van dei llusion dat is : http://www.illusionxl.be/ ik heb de site van highstreet niet gevonden. de mixes heb ik niet maar je moet is kijken Bewerkt: 2 april 2008 door drive-by Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik weet niet echt meer hoe die heet, Maar hij is in iedergeval van DJ Tiesto Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik weet niet echt meer hoe die heet, Maar hij is in iedergeval van DJ Tiesto Bedoel je He's A Pirate? Da's in ieder geval zijn bekendste reix van een bepaald nummer. Reageren
oostzaan Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Showtek rullezzz There ain't no harder harder style is goed:D En Fuck the system ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.