walwalgta Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Hoi iedereen Wat ik niet snap; Bij een savegame van bijv. 100% zie je dat als CJ gehit word door een uzi, dat er maar een heel klein beetje van z'n levensbalkje afgaat, maar nu ik helemaal overnieuw begonnen ben gaat er super veel af als ik 1 keer geraakt word. Hoe kan dit? En kan ik dit trainen? Nog een vraagje; ik zit nu op iets van 5% - nog steeds bij de homies in Los Santos, heb al een aantal wapens maar wil nog wel een paar nieuwe, dus ik ga naar die gekke knar (waar je die fles moest schieten in een missie, en waar werd gezegd dat je daar wapens kon halen) - maarja, daar ga ik dus naar toe, maar er hangt elke keer alleen maar een pistooltje, verder niets, en die knakker is ook nergens te bekennen!? Ik dacht dat ie zo'n kist had met wapens erin? Volgende vraag; Soms rijd ik wel eens van die paarse knakkers door, die van de Ballas, krijg ik daar respect voor van mijn eigen hood? Tot slot nog een zegje: maarja dat wisten jullie waarschijnlijk toch al, als je een meisje naar binnnen hebt gehaald in je auto, en je parkeerd hem ergens in de bosjes, gaat de camera naar beneden (bij mij althans...) als je nou op je scrollknopje op je muis klikt (krijg je de andere kant van het karretje te zien vooruit dus) dan zie je ze gewoon normaal zitten, en niet *grmf* *grmf* doen... "Als u begrijpt wat ik bedoel" Olie B. Bommel Reageren
Donwell Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 (bewerkt) Wat ik niet snap; Bij een savegame van bijv. 100% zie je dat als CJ gehit word door een uzi, dat er maar een heel klein beetje van z'n levensbalkje afgaat, maar nu ik helemaal overnieuw begonnen ben gaat er super veel af als ik 1 keer geraakt word. Hoe kan dit? En kan ik dit trainen? Bij 100% savegames zijn de Paramedic missies ook gedaan, waarbij je leven wordt verhoogd naar 150%. Je kunt dit zelf ook doen door level 12 te halen van de Paramedic. Nog een vraagje; ik zit nu op iets van 5% - nog steeds bij de homies in Los Santos, heb al een aantal wapens maar wil nog wel een paar nieuwe, dus ik ga naar die gekke knar (waar je die fles moest schieten in een missie, en waar werd gezegd dat je daar wapens kon halen) - maarja, daar ga ik dus naar toe, maar er hangt elke keer alleen maar een pistooltje, verder niets, en die knakker is ook nergens te bekennen!? Ik dacht dat ie zo'n kist had met wapens erin? Je kunt bij Emmet's alleen maar een pistol ophalen. Emmet heeft inderdaad een hele kist wapens, maar hier mag je geen gebruik van maken, blijkt wel weer. Wil je andere wapens, kun je gang members doodschieten. Overigens kun je hier ook nog de vindplaatsen vinden van alle wapens in Los Santos. Volgende vraag; Soms rijd ik wel eens van die paarse knakkers door, die van de Ballas, krijg ik daar respect voor van mijn eigen hood? Als je de Ballas vermoord, krijg je respect. Vermoord je Grove members, daalt je respect. Tot slot nog een zegje: maarja dat wisten jullie waarschijnlijk toch al, als je een meisje naar binnnen hebt gehaald in je auto, en je parkeerd hem ergens in de bosjes, gaat de camera naar beneden (bij mij althans...) als je nou op je scrollknopje op je muis klikt (krijg je de andere kant van het karretje te zien vooruit dus) dan zie je ze gewoon normaal zitten, en niet *grmf* *grmf* doen... Deze was al bekend, ze zitten gewoon naast elkaar. Edit@Schaap: Of Herr Sheep ziet mij niet onderaan. Bewerkt: 27 februari 2008 door Donwell Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 De antwoorden op al je vragen had je terug kunnen vinden middels de Zoekfunctie, maar ik zal de antwoorden even in vogelvlucht voor je neerzetten Wat ik niet snap; Bij een savegame van bijv. 100% zie je dat als CJ gehit word door een uzi, dat er maar een heel klein beetje van z'n levensbalkje afgaat, maar nu ik helemaal overnieuw begonnen ben gaat er super veel af als ik 1 keer geraakt word. Hoe kan dit? En kan ik dit trainen? Klopt. Als je het spel 100% hebt uitgespeeld heb je ook de Ambulance-missies gedaan en heb je niet 100% health maar feitelijk 150%. Daardoor lijkt het minder snel te gaan voordat je doodgaat. Ook heeft CJ dan meer uithoudingsvermogen..... Nog een vraagje; ik zit nu op iets van 5% - nog steeds bij de homies in Los Santos, heb al een aantal wapens maar wil nog wel een paar nieuwe, dus ik ga naar die gekke knar (waar je die fles moest schieten in een missie, en waar werd gezegd dat je daar wapens kon halen) - maarja, daar ga ik dus naar toe, maar er hangt elke keer alleen maar een pistooltje, verder niets, en die knakker is ook nergens te bekennen!? Ik dacht dat ie zo'n kist had met wapens erin? Helaas. Bij Emmet (zoals die knakker heet) kun je alleen een pistool halen. Wil je andere wapens dan zul je op diverse plekken binnen SA op zoek moeten gaan naar de verschillende vindplaatsen (check ook even WikiGTA) of koop je wapens bij de Ammunation (die pas later in het spel open gaat) Volgende vraag; Soms rijd ik wel eens van die paarse knakkers door, die van de Ballas, krijg ik daar respect voor van mijn eigen hood? Uiteindelijk wel ja, maar doodrijden voegt maar een heeeeel klein beetje respect toe. Beter is het om Ballas af te schieten, al zou ik daar persoonlijk gewoon mee wachten tot je weer Return to Los Santos gaat doen. Dan heb je er nog genoeg af te schieten, heb je al wat respect opgebouwd en zul je merken dat je uiteindelijk zóveel respect krijgt dat het niet eens meer in het balkje past Tot slot nog een zegje: maarja dat wisten jullie waarschijnlijk toch al, als je een meisje naar binnnen hebt gehaald in je auto, en je parkeerd hem ergens in de bosjes, gaat de camera naar beneden (bij mij althans...) als je nou op je scrollknopje op je muis klikt (krijg je de andere kant van het karretje te zien vooruit dus) dan zie je ze gewoon normaal zitten, en niet *grmf* *grmf* doen... Bekend inderdaad. Ik denk dat iedereen hier op het forum al eens met de muis is gaan scrollen in de hoop meer te zien dan alleen een bewegende auto en wat geluiden maar helaas (of niet helaas): meer is er niet te zien Je zult het met je fantasie moeten doen... En tot slot merk ik dat de heer Donwell weer eens vlotter is dan het forumschaap Excuus voor de daarmee overbodig geworden antwoorden.... Reageren
walwalgta Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Wat ik niet snap; Bij een savegame van bijv. 100% zie je dat als CJ gehit word door een uzi, dat er maar een heel klein beetje van z'n levensbalkje afgaat, maar nu ik helemaal overnieuw begonnen ben gaat er super veel af als ik 1 keer geraakt word. Hoe kan dit? En kan ik dit trainen? Bij 100% savegames zijn de Paramedic missies ook gedaan, waarbij je leven wordt verhoogd naar 150%. Je kunt dit zelf ook doen door level 12 te halen van de Paramedic. Ah okay, kan je dit ook op een andere manier oplossen? Nog een vraagje; ik zit nu op iets van 5% - nog steeds bij de homies in Los Santos, heb al een aantal wapens maar wil nog wel een paar nieuwe, dus ik ga naar die gekke knar (waar je die fles moest schieten in een missie, en waar werd gezegd dat je daar wapens kon halen) - maarja, daar ga ik dus naar toe, maar er hangt elke keer alleen maar een pistooltje, verder niets, en die knakker is ook nergens te bekennen!? Ik dacht dat ie zo'n kist had met wapens erin? Je kunt bij Emmet's alleen maar een pistol ophalen. Emmet heeft inderdaad een hele kist wapens, maar hier mag je geen gebruik van maken, blijkt wel weer. Wil je andere wapens, kun je gang members doodschieten. Overigens kun je hier ook nog de vindplaatsen vinden van alle wapens in Los Santos. Ah thanks, da's wel handig Volgende vraag; Soms rijd ik wel eens van die paarse knakkers door, die van de Ballas, krijg ik daar respect voor van mijn eigen hood? Als je de Ballas vermoord, krijg je respect. Vermoord je Grove members, daalt je respect. Oke, zie je dit ook in beeld? Tot slot nog een zegje: maarja dat wisten jullie waarschijnlijk toch al, als je een meisje naar binnnen hebt gehaald in je auto, en je parkeerd hem ergens in de bosjes, gaat de camera naar beneden (bij mij althans...) als je nou op je scrollknopje op je muis klikt (krijg je de andere kant van het karretje te zien vooruit dus) dan zie je ze gewoon normaal zitten, en niet *grmf* *grmf* doen... Deze was al bekend, ze zitten gewoon naast elkaar. Inderdaad, erg droog Nog een extra vraagje: waar kan je body armor kopen in Los Santos? Waarschijnlijk is er wel een plek waar het ligt, zodat je het kan pakken, maar is er ook een Ammu Nation waar je het kan kopen? Laatste vraagje: wat zijn goede manieren om extra geld te verdienen? Ik heb er al een aantal; missies van ambulance, politie en taxi, mensjes dood rijden of Ballas killen...? Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Nog een extra vraagje: waar kan je body armor kopen in Los Santos? Waarschijnlijk is er wel een plek waar het ligt, zodat je het kan pakken, maar is er ook een Ammu Nation waar je het kan kopen? Waarom kopen als 't gratis is, vreemd . Hoe dan ook, de Ammu-Nation is pas na de missie Doberman (GTA San Andreas) te betreden, eerder valt er dus niets te kopen. Aangezien jij nog maar bij 5% bent, geloof ik niet dat je al barstens veel missies hebt gedaan en dus ook nog niet bij Doberman bent. Klik hier om te kijken welke missies je nog moet doen.Laatste vraagje: wat zijn goede manieren om extra geld te verdienen? Ik heb er al een aantal; missies van ambulance, politie en taxi, mensjes dood rijden of Ballas killen...?Tip 1: Geen armor kopen in de Ammu-Nation, je geeft niks uit: dus verdien je . Nee, een goede tip is naar één van de betting shops te gaan, al je geld in te zetten. Verlies je? Laad je savegame opnieuw. Win je? Save, en ga zo door. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 (bewerkt) Nog een extra vraagje: waar kan je body armor kopen in Los Santos? Waarschijnlijk is er wel een plek waar het ligt, zodat je het kan pakken, maar is er ook een Ammu Nation waar je het kan kopen?Laatste vraagje: wat zijn goede manieren om extra geld te verdienen? Ik heb er al een aantal; missies van ambulance, politie en taxi, mensjes dood rijden of Ballas killen...? Hopelijk ben ik de eerste, zag Donwell en GTA-sheep al op de pagina maar niet posten. Vraag 1: Body armor kan je niet kopen totdat Ammu-nation open is. Natuurlijk zijn er wel vindplaatsen. Deze kun je hier zien. Ammu nation komt volgens mij pas beschikbaar na de missie 'Doberman'(vrije gok) Vraag 2: Je kan vn alles doen. Op het eerste eiland raad ik je aan om nog de submissies en/of zijnmissies te doen. Mensen doodschieten heeft niet al te veel zin. Nadat SF geunlockt is kun je meer doen. Voorlopig kan je alleen submissies en zijmissies doen om veel geld te verdienen. Wat je ook kan doen is gokken bij de betting shop. Edit: Toch nog iemand die me voor is GTA-fan2 Bewerkt: 27 februari 2008 door GTA-fan2 Reageren
Berrus Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 (bewerkt) Nog een extra vraagje: waar kan je body armor kopen in Los Santos? Waarschijnlijk is er wel een plek waar het ligt, zodat je het kan pakken, maar is er ook een Ammu Nation waar je het kan kopen?Laatste vraagje: wat zijn goede manieren om extra geld te verdienen? Ik heb er al een aantal; missies van ambulance, politie en taxi, mensjes dood rijden of Ballas killen...? Er zit een amunation ten zuiden van je safehouse. Voor geld verdienen kun je de Burglarymissies doen. Edit: ook te laat zie ik Bewerkt: 27 februari 2008 door Berrus Reageren
walwalgta Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Bedankt allemaal! Maar nog even over die betting shop, kan ik daar nu ook al in of niet? Dat is toch wedden? Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Maar nog even over die betting shop, kan ik daar nu ook al in of niet? Dat is toch wedden? Inderdaad, hier kun je inderdaad op paarden gokken. Je kan er al vanaf het begin in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.