Jump to content

Playstation Home

Playstation Home  

120 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij ervan?

• Vet!
      45
    • Lijkt mij wel aardig
      22
    • Ik moet het eerst nog zien
      13
    • Lijkt mij niet veel aan
      10
    • Erg saai
      16
    • Anders, namelijk
      7

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik hoop gewoon echt dat de open Beta dit jaar nog komt. Maar het zal wel lastig worden met zoveel PSN's, en het moet zelf ook gratis zijn. Maar ik heb er vertrouwen in ^_^

Nog een vraagje voor de Beta Testers: Kun je nu al gratis meubilair krijgen? Zoals een fotolijst met je eigen foto's of een mooie sofa.. En kan je je eigen muziek draaien??

Laters

Je hebt een klein aantal meubels, zoals 1 of 2 tafels, 2 stoelen(een luie stoel en een andere), 1 bank, 1 lamp, en 6 of 7 wallpapers(behang).

Kleren is ook (nog) niet uitgebreid, maar 6 shirts ofzo, en 4 broeken etc., waardoor dus iedereen op elkaar lijkt :roll:.

Daarnaast gaat het toch wel vrij snel vervelen, je kan alleen lullen, schaken, dammen, poolen, bowlen, minigames, en dansen en wat ik heel leuk vind, als iemand faalt bij bowlen of poolen, dan doe ik 'laugh' en lijkt het erop alsof je hem uitlacht, best wel grappig(voor een keer :duh: )

Kortom, nog niet zo heel uitgebreid, maar hoop dat het bij de volledige anders is.

Dat komt omdat jij pas net in de beta bent gekomen. (oneerlijk) Zou je al langere tijd in de beta hebben gezeten was er voor de v1 update veel meer stuff.

• Reacties 380
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

70

• Rullez

54

• studio dewolf

25

• Reinier93

16

Geplaatst:
Ik hoop gewoon echt dat de open Beta dit jaar nog komt. Maar het zal wel lastig worden met zoveel PSN's, en het moet zelf ook gratis zijn. Maar ik heb er vertrouwen in ^_^

Nog een vraagje voor de Beta Testers: Kun je nu al gratis meubilair krijgen? Zoals een fotolijst met je eigen foto's of een mooie sofa.. En kan je je eigen muziek draaien??

Laters

Je hebt een klein aantal meubels, zoals 1 of 2 tafels, 2 stoelen(een luie stoel en een andere), 1 bank, 1 lamp, en 6 of 7 wallpapers(behang).

Kleren is ook (nog) niet uitgebreid, maar 6 shirts ofzo, en 4 broeken etc., waardoor dus iedereen op elkaar lijkt :roll:.

Daarnaast gaat het toch wel vrij snel vervelen, je kan alleen lullen, schaken, dammen, poolen, bowlen, minigames, en dansen en wat ik heel leuk vind, als iemand faalt bij bowlen of poolen, dan doe ik 'laugh' en lijkt het erop alsof je hem uitlacht, best wel grappig(voor een keer :duh: )

Kortom, nog niet zo heel uitgebreid, maar hoop dat het bij de volledige anders is.

Is Home voor jou het paar jaar wachten waard?

Ligt eraan hoe ze hem verder gaan uitwerken, en hopelijk dat de laadtijden wat minder worden, zijn best lang, en aangezien je een plein hebt, en als je vanaf de bowling baan naar je appartement wilt gaan, moet je door 2 'landschappen/levels' heen, en de laadtijden zijn vrij lang vind ikzelf, maar gelukkig kan je vanaf je draagbaar mobiel/computer direct naar je appartement, en dat scheelt wel.

Nu werken de gamerooms ook niet, waar je een game kan starten.

Als ik dit voorgeschoteld kreeg als volledig product na die aantal jaar, zou ik het niks vinden, maar denk dat dit pas een klein deel van 'Home' is.

Als ik het zo zie hoop ik ook dat dit pas een klein stukje is van 'home'.

Geplaatst:

Laters

Is Home voor jou het paar jaar wachten waard?

Ligt eraan hoe ze hem verder gaan uitwerken, en hopelijk dat de laadtijden wat minder worden, zijn best lang, en aangezien je een plein hebt, en als je vanaf de bowling baan naar je appartement wilt gaan, moet je door 2 'landschappen/levels' heen, en de laadtijden zijn vrij lang vind ikzelf, maar gelukkig kan je vanaf je draagbaar mobiel/computer direct naar je appartement, en dat scheelt wel.

Nu werken de gamerooms ook niet, waar je een game kan starten.

Als ik dit voorgeschoteld kreeg als volledig product na die aantal jaar, zou ik het niks vinden, maar denk dat dit pas een klein deel van 'Home' is.

Dat komt omdat je daar nog geen toegang heb, geloof mij die zijn al klaar. In de oude beta ben ik in een paar game rooms geweest.

Geplaatst:

Rullez, heb jij dan ook meer meubels dan alleen witte bankstellen en tafels?

Heb jij misschien ook planten?? Of een Tv..?

Geplaatst:
Rullez, heb jij dan ook meer meubels dan alleen witte bankstellen en tafels?

Heb jij misschien ook planten?? Of een Tv..?

Vandaag zijn de stores geopend, alles is gratis tot het einde van de beta. Dus als ik jouw was zou ik daar een kijkje nemen, daar zijn ook andere voorwerpen zoals banken en tafels. Maar geen tv's helaas:(

Geplaatst: (bewerkt)

Kan je ook op een bepaalde manier muziek luisteren in je eigen huis? En Reinier13, bedoel je met: ''alles is gratis tot het einde van de beta'' dat je ook moet betalen voor meubels?

Bewerkt: door Tha-Ran
Geplaatst:
Kan je ook op een bepaalde manier muziek luisteren in je eigen huis? En Reinier13, bedoel je met: ''alles is gratis tot het einde van de beta'' dat je ook moet betalen voor meubels?

Niet alle meubels, heel veel krijg je gratis standaard. Maar sommige moet je voor betalen als de beta is afgelopen.

@ End Of The Riot

Volgens mij 15 of 30 December, maar volgens mij begint dan de open beta, en niet de uiteindelijke versie van Home

Geplaatst:
wat is playstation home en waar kun je het vinden?

Home is een soort online community waarbij spelers hun eigen appartement of huis hebben, daar kun je dan praten met je vrienden als je een game wilt opstarten. Je kan je eigen huis inrichten met meubilair en je kan ook kiezen welke kleding je draagt en hoe je eruit ziet ^_^

Je kan het nu nog nergens vinden maar je kunt een key krijgen van Sony waarmee je Home kunt unlocken op je PS3. Je kunt zo'n key krijgen op basis van ''loyaliteit''. Maar daar snap ik ook niks van want ik heb maar 2 spellen.. Maar ik ben wel vaak online op PS store. Maar als je nog geen key hebt kun je nog wachten tot eind dit jaar, de open Beta zou dan uit moeten komen.

Laters :cya:

Geplaatst:

Ik heb op 1 december zo'n mail gekregen, met een code. Maar aangezien ik examens heb tot 15 december, mag ik niet op de PS3. Kan ik na de examens die code nog gebruiken of is die dan al verlopen?

Geplaatst:
Ik heb op 1 december zo'n mail gekregen, met een code. Maar aangezien ik examens heb tot 15 december, mag ik niet op de PS3. Kan ik na de examens die code nog gebruiken of is die dan al verlopen?
Misschien komt rond die tijd de open beta, dus dan kan iedereen erop. :)
Geplaatst:

Inderdaad ze verwachten home 16 december, maar met een groot vraagteken er achter.

Dus het is nog altijd niet zeker, ik hoop van wel.

Geplaatst:
Inderdaad ze verwachten home 16 december, maar met een groot vraagteken er achter.

Dus het is nog altijd niet zeker, ik hoop van wel.

Ik hoop het ook. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...