Swiggers Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Ik heb een Playstation 3 Maar ik heb een vraagje: Als je de PS3 uitzet ( niet meer stand by ) En je wilt de Controller opladen, kun je die opladen als de ps3 uit is? Of heeft dat geen zin? Of kun je die opladen als hij op Stand By staat Of alleen als je het helemaal aan hebt staan? Als dit verkeerd topic is, verwijder/slotje Swiggers;) Reageren
Rullez Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 (bewerkt) Je kan je controller alleen opladen als je PS3 aanstaat. Wat ik bijvoorbeeld doe is ik game met mijn ene controller. En dan tegelijk laad ik mijn andere op. Zet ik mijn PS3 uit. Dan wissel ik de controllers gelijk. Dat vergeet ik niet dat de ene controller als vol is. En de andere niet. Zo kom ik nooit zonder lege controllers te zitten. BTW de volgende keer kan je beter hier je PS3 vragen stellen. Bewerkt: 27 februari 2008 door Rullez Reageren
White Gold Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Je kan natuurlijk ook je USB snoer in de PC steken, zodat die daarin oplaad. Of een universele oplader met een USB aansluiting. Ik heb bijvoorbeeld een oplader voor m'n Ipod, van Apple zelf en die was 30,- euro en daarmee kan je ook gewoon je PS3 controller opladen. Een USB aansluiting die verbonden is met het stopcontact is meestal genoeg. Probeer de oplader van je ouder's digitale fotocamera anders eens, als die USB gebruikt om op te laden Greetz, WG. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 (bewerkt) Als via de pc opladen niet mogelijk is, kan je natuurlijk zoals White Gold al zei een stopcontact naar usb oplader kopen (worden o.a. bij ipod gebruikt) voor 5 euro kan je ze kopen. (misschien ergens anders nog goedkoper, heb maar ff snel gezocht) Of kun je die opladen als hij op Stand By staat In standby stand kan je de controller niet opladen. Bewerkt: 27 februari 2008 door Gta-killer Reageren
IV trailer Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 (bewerkt) Je kan je controller alleen opladen als je PS3 aanstaat. Wat ik bijvoorbeeld doe is ik game met mijn ene controller. En dan tegelijk laad ik mijn andere op. Zet ik mijn PS3 uit. Dan wissel ik de controllers gelijk. Dat vergeet ik niet dat de ene controller als vol is. En de andere niet. Zo kom ik nooit zonder lege controllers te zitten.BTW de volgende keer kan je beter hier je PS3 vragen stellen. Dat is bij de meeste accu's niet goed om te doen hoor. Als je je accu's alweer op gaat laden voordat ze echt leeg zijn dan worden ze eerder "moe". Dat houd dus in dat je accu minder lang mee gaat. Beter is dus om ze gewoon eerst helemaal leeg te trekken voordat je ze weer op gaat laden. EDIT: je controller opladen terwijl je met de ander speelt is natuurlijk niet erg. Bewerkt: 6 maart 2008 door IV trailer Reageren
Gta-killer Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Het makkelijkste is gewoon tijdens het gamen op te laden. Ik heb USB verlengstuk gemaakt vanaf me ps3, die naast me bank uit komt. Daar kan ik me usb toetsenbord op aansluiten als ik ga internetten of linux, maar ik kan ook gewoon oplaadkabeltje erin stoppen en tijdens spelen opladen. Dat gaat makkelijkste. Over die Ipod oplader gebruiken, ik heb het geprobeert en bij mij lukte het niet.. Misschien lukt het toch alleen als de kabel in de ps3 zit? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.