Jump to content

Gebouwen worden onzichtbaar

Recommended Posts

Geplaatst:

Even een vraagje, ik wil een gebouw dat in los santos staat ook in las venturas hebben.

Als ik klaar ben, en ga kijken, zie ik het gebouw wel staan, maar als ik er wat verder vanaf rijdt, wordt het gebouw automatish onzichtbaar.

Weet iemand hier wat aan te doen?

Geplaatst: (bewerkt)
Even een vraagje, ik wil een gebouw dat in los santos staat ook in las venturas hebben.

Als ik klaar ben, en ga kijken, zie ik het gebouw wel staan, maar als ik er wat verder vanaf rijdt, wordt het gebouw automatish onzichtbaar.

Weet iemand hier wat aan te doen?

Ja, daar is wat aan te doen, maar die zorgt er alleen voor dat je het gebouw verder weg kan zien. Dat is de Draw Distance die ervoor zorgt dat hij onzichtbaar wordt. Dat is omdat je computer dan niet zoveel hoeft te gebruiken om héél San Andreas te laden, maar alleen een stukje hoeft te laden als je in de buurt ervan bent. Als je dus uit de buurt van het gebouw komt zal hij vervagen en daarna verdwijnen. Ga naar 'Options -> Display Settings -> Advanced Settings -> Draw Distance'. Hoe minder streepjes, hoe minder je kan zien. Hoe meer streepjes, hoe meer je kan zien. :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

ik heb dit alleen bij het gebouw wat ik er zelf in heb gezet.

Is er niets aan te doen, zodat ik dat gebouw, ook net zoals de andere gebouwen kan zien

Geplaatst:

Dit gebeurt ook bij mods (voertuigen).

Dan heb je een camerastand en dan zie je ze van verre en dan zie je alleen de wielen.

Denk dat t hoort? :?

Geplaatst:

Dat komt door LOD's (Large Object Distance, denk ik). Elk deel of gebouw heeft zijn eigen LOD. Dit zijn lower poly models die je al van heel ver kunt zien. Het is echter wel moeilijk om zelf een LOD toe te voegen en als je het niet goed doet, zal je spel bijna zeker crashen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...