walwalgta Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Hoi iedereen, Ik heb weer een probleempje met een missie, ik ben bezig met House Party, ik ging naar OJ Loc (Gangsta) die lekker aan het vegen was bij de BurgerShot Maarja, ik moest dus iets voor 'em regelen, wat apparatuur begreep ik eruit... Dus moest ik naar het strand om daar bij zo'n feest met de DJ te praten. Dus ik ging naar het strand, waren wat mensen aan het feesten, en er stond een busje van een DJ. Ook was er een marker waar ik dus in moest gaan staan, dus dat doe ik, echter krijg ik enkel het volgende te horen: "Want to robbing?" (of zoiets?) Ik kon enkel uit Y en N kiezen, dus deed ik eerst Yes (geen antwoord) en daarna No (ook geen antwoord) Dus ik snap niet precies wat ik hiermee nou moet? Iemand een idee? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Probeer eens op de andere antwoorden van het vrouwtje ook op Y te klikken, dan zou je moeten gaan dansen. Reageren
walwalgta Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Probeer eens op de andere antwoorden van het vrouwtje ook op Y te klikken, dan zou je moeten gaan dansen. Ik zal eens proberen verder te komen! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 (bewerkt) Info van wikiGTA. In deze missie moet je een busje met geluidsinstallatie jatten voor OG Loc. Ga naar de beach party op het strand en praat hier met de DJ, als je haar vragen positief met 'Ja' beantwoordt zal CJ voor haar moeten dansen. Tijdens het dansen komt er een reeks pijlen voorbij die je moet indrukken op het moment dat ze door de cirkel schuiven. Na de goede toetsen op het juiste moment ingedrukt te hebben opent de DJ haar Pony met de geluidsinstallatie voor je. Steel de Pony en breng het naar de aangegeven garage. Er komen nog wel auto's achter je aan en er wordt op je geschoten, maar dit stelt haast niets voor. Wanneer je de Pony met de geluidsinstallatie in de garage hebt gezet, is de missie geslaagd. Het is dus de bedoeling om 2× Y te klikken. Voor de duidelijkheid, de missie heet niet House Party maar juist Life's a beach. Bewerkt: 27 februari 2008 door GTA-fan2 Reageren
Casiviosi Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Hey, Je moet gewoon met dat meisje gaan praten op het strand... En dan vraagt ze wat dingen: Y = Ja N = Nee het is de bedoeling dat je 2 keer ja drukt maar niet achter elkaar je moet ff w8ten tot zij uitgepraat is.. Suc6 (Y) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.