Sonny-The-Pilot Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 (bewerkt) GESLOTEN Omdat dit in het verkeerde forum is gezet, kan het op slot worden gezet. >>> Door Ikkes: Jouw wens is mijn bevel .<<< Bewerkt: 28 februari 2008 door Ikkes
JasonStatham Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Ik denk juist eerder dat dit een spel is die thuis hoort in het Forum spelletjes gedeelte. Hier worden allemaal spelletjes gespeeld. Ook kan je daar de regel 3 post p.p. per dag afschaffen daar want de postcount is daar uitgeschakeld. Als je een voorstel hebt voor een nieuw spel, moet je dat hier voorstellen.
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Ik denk juist eerder dat dit een spel is die thuis hoort in het Forum spelletjes gedeelte. Hier worden allemaal spelletjes gespeeld. Ook kan je daar de regel 3 post p.p. per dag afschaffen daar want de postcount is daar uitgeschakeld. Als je een voorstel hebt voor een nieuw spel, moet je dat hier voorstellen. Dit soort dingen staan hier er wel vaker hoor niet in dit forum maar wel bij andere
K.O. Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Dit soort dingen staan hier er wel vaker hoor niet in dit forum maar wel bij andere Had het topic dan in ieder geval iets van GTAForum Muziek Quiz genoemd of iets dergelijks. "Het vragen topic" klinkt zo vaag. Misschien had je trouwens een PB'tje naar een admin of (global) moderator kunnen sturen waarin je dit idee voorlegde.
TomHagen Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Dit soort dingen staan hier er wel vaker hoor niet in dit forum maar wel bij andere Ja maar je post nu wel in dit forum, en niet bij andere. Dus dan moet je het ook volgen de regels doen van dit forum, en niet van dat andere forum. En hier worden spelletjes gespeeld in het Subforum Forum Spelletjes in None of the Above, en niet hier.En volgens mij zijn er al meer van deze aanvragen geweest, dus veel kans van slagen acht ik dit niet
Recommended Posts