Jump to content

Ik kom niet verder...


Tieess

Recommended Posts

Ik kan die missie "Autocide" maar niet halen... De eerste mensen enzo zijn een makkie, maar dan die kerel op die moter, echt die kan ik echt niet... Weet iemand of ie een vast parcours heeft? Of misschien een paar tips of goede cheats die er bij helpen? Ik gebruik nu alleen een cheat voor die snelle auto, en toch red ik het niet!

HELP!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan die missie "Autocide" maar niet halen... De eerste mensen enzo zijn een makkie, maar dan die kerel op die moter, echt die kan ik echt niet... Weet iemand of ie een vast parcours heeft? Of misschien een paar tips of goede cheats die er bij helpen? Ik gebruik nu alleen een cheat voor die snelle auto, en toch red ik het niet!

HELP!

Aangezien hij je snel in de gaten heeft moet je ervoor zorgen dat hij je pas in de gaten heeft als jullie op dezelfde weg zijn. Als hij je ziet moet je vol gas achter hem aan, maar probeer zo min mogelijk te botsen. Rijd hem van de motor en schiet de motor snel kapot zodat hij niet terug erop kan. Probeer ook driver-by's uit te voeren als je naast hem kunt rijden.

Veel succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Drive by's is schieten vanaf de auto of moter, dat doe je met Ctrl met een moter. Een vanuit een auto kun je naar links kijken met q en naar rechts kijken met e, klik dan ook gelijk op Ctrl en je doet drive by's vanuit je auto. Succes. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, bedankt voor de info, ik ga straks ff in de auto zo´n drive-by ding doen, vanaf de motor lukte me dat al wel heel lang, dat was niet zo moeilijk. Wist namelijk niet dat ik in een auto dat ook kon doen! Bedankt!

En ghostrider: Ik heb alleen al moeite om hem bij te houden enzo xD. Dus dat gaat niet echt werken....

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de missie heb ik overigens nog een kleine tip; Met de Sniper Rifle kun je velen al vanaf een afstandje neerschieten. In principe werkt dit met allemaal, behalve met de laatste, die zich op een motor voortbeweegt. Deze zul je er met een drive-by moeten afhalen. De rest kun je allemaal neersnipen, mits je niet wordt gezien door de tweede en derde. Zorg dus dat je bij deze twee op een goede afstand staat. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...