Jump to content

Is S.A dan zo goed?

Recommended Posts

Geplaatst:

Tijd gaat traag,interest in vanalles verloren....San Andreas nog 132 dagen te gaan tot release.

En dan kan ik onmogelijk naast al de leuke details kijken zoals volgspots,aanhangwagens,tuningshops echt..het is heel moeilijk om niet ergens achter een console te kruipen en gewoon toe te geven.

Ik speel Gta sinds de eerste versie en heb since GTAIII een steeds grotere interesse gekregen voor dit spel,en zeker nu ik zie wat een extatish spel het geworden is na de 5de uitgave.

Het is echt wel 50 euro waard he?!?

Geplaatst: (bewerkt)

tuurlijk is GTA SA 50 euro waard ;)

Het is jammer voor de mensen die w88 op de xbox en pc versie, het duurt idd nog lang :(

ik leef met jullie mee.

dit hoort niet in de mediaforum maar in General ;)

Bewerkt: door Tupac A. Shakur
Geplaatst:

ik heb gta SA gespeeld op een geleende ps2 maar nu is het nog moeilijker want ik weet hoe vet het spel is maar ik moet nog zo lang w8en voor mijn eigen xbox versie :( :unsure:

Geplaatst:
ik heb gta SA gespeeld op een geleende ps2 maar nu is het nog moeilijker want ik weet hoe vet het spel is maar ik moet nog zo lang w8en voor mijn eigen xbox versie :( :unsure:

het mist hier en daar wat maar goed is het zeker wel hoor hoor en zeker op de xbux zullen ze mooi staan

Geplaatst:

ik hoop echt dat de PC versie toch echt de beste gaat worden.... daar kan volgens mij nog het meest aan gedaan worden :D iig de beste performance.... + de enige plek waar je echt alles kan veranderen + patches en dat soort dingen :)

En de pc kan ook als enige de Multiplayer doen :)

Ik ga hem ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKER kopen...

[-Spider-]

Geplaatst:

Ik heb hem nu op de Ps2 maar als hij op de pc uit is ga ik hem ook op de pc kopen. Ik vind dat gewoon leuk om op 2 dingen hetzelfde spel te doen. dat heb ik ook met gta 3 en vice city gedaan. :D

Geplaatst:

koop dan PS2 en probleem opgelost :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...